Liss-Christin Fongaard

Karl Johans Gate 18 0159 Oslo
Tlf: 22 42 24 01 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Liss-Christin Fongaard er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Liss-Christin Fongaard

Liss Fongaard er en meget dyktig tannlege.

Klinikk: Liss Fongaard Tannlege Skrevet

Hun har vaert min talllege i snart 30aar. Kun positive erfaringer. Spesielt den profesjonelle oppfoelgingen og service

Sprudlende tannlege!

Klinikk: Liss Fongaard Tannlege Skrevet

Liss er den herligste tannlegen jeg har vært hos. Hun kombinerer sin kompetanse med et smittende humør og gjør besøket til en meget hyggelig opplevelse!

En veldig koselig og serviceinnstilt tannlege

Klinikk: Liss Fongaard Tannlege Skrevet

Liss Fongaard er en hyggelig, blid, positiv og flink tannlege. Det er alltid trivelig å gå til henne.

En veldig hyggelig Tannlege med veldig koselig kontor

Klinikk: Liss Fongaard Tannlege Skrevet

Jeg har vært en pasient hos Liss i mange år og hun har alltid sørget for at jeg har fått riktig behandling. Dette gjelder både henvisninger, fyllinger og tanpuss.

Tannlege Fongaard kan anbefales på det varmeste!!

Jeg vil aldri mer bruke Fongaard

Klinikk: Liss Fongaard Tannlege Skrevet

Fongaard overtok kontoret og pasientene etter min gamle tannlege Eilertsen. Jeg har vært der to ganger. Første gang for omtrent to år siden, hadde det falt av en bit av en tann. Fordi hun mente at det var en betennelse i roten, ville hun sende meg videre til en som var flink med slikt, så ville jeg få en innkalling til denne tannlegen. Jeg har aldri fått noen innkalling.
Andre gang måtte jeg få en krone på en tann. Hun ordnet og tok avstøpning. Etter avstøpningen filte hun ned tanna over slik at når jeg fikk på kronen, så ble den altfor lav. Dette har siden ført til problemer med to tenner på den andre siden.
Aldri mer Fongaard for meg.

En veldig behagelig og flink tannlege !

Klinikk: Liss Fongaard Tannlege Skrevet

Jeg har vært pasient hos Liss og Trine ( assistent ) i mange år. Veldig positiv opplevelse. Jeg kan trygt anbefale dette tannlegekontoret.