Knut Børre Bjørvik

Knut Børre Bjørvik er tannlege i Harstad

Siste vurderinger av Knut Børre Bjørvik

Best som i Best.

Klinikk: Knut Børre Bjørvik Tannlegekontor Skrevet

Jeg har alltid, etter at jeg som unge måtte til skoletannlegen for behandling, hatt angst for tannleger. Det var en skrekkens opplevelse som ennå sitter i kroppen, fordi han var hårdhent og brutal og luktet sur røyk.
Men etter at jeg flyttet til Harstad, ble anbefalt og oppsøke Knut Børre Bjørvik fordi jeg hadde skrekk for tannbehandlinger og han som anbefalte mente at Bjørvik var rett person for meg.
Etter ei stund fikk jeg en time, der jeg ble fortalt hva han hadde tenkt å gjøre og hva det kom til å koste.
Bjørvik er helt unik etter min mening, han roer ned meg men sin væremåte og hyggelige tone. Nå ser jeg ikke lengre så mørkt på og oppsøke min tannlege, angsten er mer eller mindre blitt borte og jeg føler meg trygg og behagelig i stolen.

Sansynligvis den beste tannlegen jeg har benyttet.

Klinikk: Knut Børre Bjørvik Tannlegekontor Skrevet

Han gjør godt forarbeid / undersøkelse og forteller på en enkel måte tilstanden, hva som må gjøres
Informerer meget godt om bruk av tannstikker og hvordan det skal brukes for å unngå tannkjøtt betennelser.
Ikke nødvendig med bedøvelse når han borer.
Plast som han bruker har lang holdbarhet, kvalitetsarbeid.

Dyktig og behagelig tannlege.

Klinikk: Knut Børre Bjørvik Tannlegekontor Skrevet

Pene kontorer. Hyggelig mottakelse i resepsjonen. Bjørvik er flink til å forklare hvilken
behandling som trengs og hvorfor.