Anne Fjeld

1 vurdering

Siste vurderinger av Anne Fjeld

Anbefales ikke

Klinikk: Berteig og Fjeld - Kjeveortopedene på Trosterud Skrevet

Barnet mitt hadde både stort overbitt og mellomrom mellom tennene. Det var planlagt to og halvt år behandlingsperiode, men etter et og halvt år ble tannreguleringen tatt av.
Mellomrom mellom tennene ble ikke behandlet og Anne Fjeld sa «her er det fortsatt mellomrom mellom tennene, men dere kan fikse det senere om dere vil». Seriøst!? Er det noen som vil ha mellomrom mellom tennene???? Skjønner ikke hvorfor vi ikke ble spurt om dette før tannreguleringen ble tatt av! Da sier vi at selvfølgelig vil vi fikse mellomrommet også, så la tannreguleringen være på!
Vi gikk til en annen tannlege som også var overrasket hvorfor behandlingen ikke ble gjennomført. Så fikk barnet mitt tannreguleringen igjen for et 1,5 års periode. Dette kostet oss mye penger (til sammen betalte vi dobbelt så mye som vi skulle).
Også var det problemet hele veien at brackets ble løs eller kommet av hele tida, så måtte limes på nesten annen hver uke. Først tenkte jeg at dette er pga barnet mitt gjør noe feil, men dette skjedd aldri med den nye tannreguleringen...
Vi er svært misfornøyde og mistet både mye tid og penger.

Kjeveortopedisk behandling av min sønn.

Klinikk: Berteig og Fjeld - Kjeveortopedene på Trosterud Skrevet

Min sønn har gått til kjeveortopedisk behandling hos Anne Fjeld. En meget hyggelig og imøtekommen tannlege. Hyggelig personale og kontor.Vi var veldig førnøyd med behandlingen .

Svært god behandling

Klinikk: Berteig og Fjeld - Kjeveortopedene på Trosterud Skrevet

Jeg har hatt 2 barn som har gått til behandling hos Anne Fjeld på Trosterud. Hun gjorde en ekstremt god jobb med barna. I tillegg var hun svært imøtekommende og informativ overfor de pårørende. Barna så med glede frem til turene til Dr Dedikens vei.

Anbefalles ikke!

Klinikk: Berteig og Fjeld - Kjeveortopedene på Trosterud Skrevet

Har gått I behandling hos Anne Fjeld,er ikke fornøyd med resultatet av behandlingen. Har kontaktet dem mange ganger men de synes det ser bra ut. Har nå begynt hos en annen kjeveortoped og resultatet ser allerede bedre ut.