Golsa Jalali

Dampskipsbrygga 10 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Golsa Jalali

100% fornøyd

Klinikk: Tannlegesenteret Dampskipsbrygga 10 AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og må ha narkose for å komme gjennom behandling. Golsa er tålmodig og forståelsesfull, tar seg god tid, forklarer alt som skal skje (og hvorfor), og hun gjør en veldig god jobb. Har jeg spørsmål eller bekymringer før timen, er det bare å ringe. Undersøkelsen før narkosen er alltid på mine premisser, jeg styrer hvorvidt det kun skal taes røntgen, eller om hun kan kikke inn i munnen og/eller ta "innvendige" bilder.

Det finnes billigere tannleger i Fredrikstad, men ingen av dem tilbyr narkose i tillegg til en genuin forståelse for hva det vil si å ha tannlegeskrekk. På undersøkelsen / kostnadsoverslaget, får jeg detaljert informasjon, og jeg har aldri betalt mer enn avtalt. Ingen ubehagelige overraskelser, som de billigere tannlegene av og til kommer med.

Fantastisk service!

Klinikk: Tannlegesenteret Dampskipsbrygga 10 AS Skrevet

Søkte akutt tannlegehjelp da jeg ble anbefalt henne av 2 venninner. Ble møtt av en hyggelig dame som forstod hva det betyr å ha tannlegeskrekk. Hun tok seg god tid, og forklarte alt veldig bra. Smerten forsvant momentant etter første behandling. Jeg har aldri vært så rolig hos en tannlege og har nå blitt fast kunde. Empatisk og meget dyktig tannlege som jeg absolutt anbefaler videre!

Dårlig!

Klinikk: Tannlegesenteret Dampskipsbrygga 10 AS Skrevet

Gikk til sjekk, fikk beskjed om at en tann måtte rotfylles. Syntes dette var rart da jeg er ung og aldri har hatt særlig problemer med tennene før. Gikk derfor til annen tannlege ved et annet senter for en "second opinion". Der ble det klart at alt som trengtes var en liten fylling. Fortalte at jeg hadde fått beskjed om at den måtte rotfylles, det kunne ikke den andre tannlegen på noen måte forstå.
Dette senteret er også av de aller dyreste, en vanlig sjekk kostet opptil det dobbelte av hva jeg betaler hos min nåværende tannlege. Jeg mistenker at tannlegene på senteret overbehandler for å tjene penger.

Sjokkerende

Klinikk: Tannlegesenteret Dampskipsbrygga 10 AS Skrevet

Jeg kontakten denne tannlegen da jeg hadde fått en anbefaling av min datter .Jeg hadde mistet en del av en fylling og ba da tannlegen om en vurdering av arbeidet .
Jeg fikk et prisoverslag på tannbehandling på ca 15 000 kr da det måtte settes på krone .
Jeg gikk hjem , dette var på en fredag , og jeg tenkte på dette over helgen , jeg syntes prisen hørtes urimelig høy ut .
Jeg avbestilte mandag morgen og tok kontakt med min gamle tannlege , hvoor jeg fikk time noen dager seinere .
Jeg sa da at nå har du en stor oppgave foran deg uten å si noe mer .
Min tannlege forsto ikke hva jeg mente , hun forklarte meg at dette er bare snakk om en fylling som må renses og fylles på nytt .Prisen ble 750 kr
Og jeg har ikke hatt noen plager i ettertid .
Jeg vil også tilføre at min datter som tok flere tannbehandlinger hos denne tannlegen som har sprukket og hun har hatt dyre etterbehandlinger hos en annen tannlege i ettertid .