Anne-Grete Uglebakken

Gyldenløves Gate 5 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Anne-Grete Uglebakken

Ikke helt bra ......

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Det var alltid full fart og en del dårlige valg. Etter noen år med behandling som var grei nok kom jeg med intense smerter. Disse behandlet hun med en ny fylling som ga enda større smerter i etterkant.
Da byttet jeg tannlege, han fant årsaken med det samme, og alt ble bra!

Dyktig og flink tannlege.

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Hun er en dyktig tannlege,forsiktig og en god lytter,oppdatert på feltet sitt med alt som er nyttig godt informert når du kommer på hva som ble gjort sist. Trenger du akutt time er de veldig behjelpelig med det også. Må jo ikke glemme at hun er en glad,possitiv trivelig dame også da :) kan virkelig anbefales. Vært innom en til der nede,men husker ikke navnet. Samme opplevelse med henne.De er en trivelig gjeng der nede de holder til.

Flink!

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Hun er forsiktig, veldig oppdatert på hva man gjorde sist man var der og følger med endringer med tennene. Det er trygt å gå til Anne Grete og jeg har vært fornøyd kunde i mange år. Kan virkelig anbefale henne! Det er dyrt, en det er det dessverre hos alle tannleger.

Svært flink og forsiktig

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Jeg hadde tidligere tannlegeskrekk, men ble så anbefalt Uglebakken. Har trukket alle mine visdomstenner hos henne og det har ikke engang vært ubehagelig - sprøytene brukte hun svært lang tid på å sette inn, slik at jeg skulle unngå å føle ubehag.

Lett å få time og de er svært behjelpelige dersom man må ombooke etc.

Dyrt, men let's face it.. Det er alle tannleger.