Espen Schwalenberg Bisterfeldt Plunnecke

Espen Schwalenberg Bisterfeldt Plunnecke er tannlege i Sarpsborg

Siste vurderinger av Espen Schwalenberg Bisterfeldt Plunnecke

Sterkt anbefalt for alle

Klinikk: Tannkontoret Skrevet

Har gjennom mine 23 år hatt veldig tannlegeskrekk, men da jeg kom hit for første gang merket jeg bare hvordan stemningen var blant kollegaene deres, bare førsteinntrykket av disse menneskene roet ned nervene mine. Ble godt tatt imot av dem og kommer 100% til å bruke Tannlegekontoret som min faste tannlege. Både fra da jeg gikk inn døra, gjennom behandling og fra da jeg forlot kontoret deres var som en drøm. Jeg anbefaler virkelig alle å bruke Tannkontoret. Veldig forsiktige og super-effektive! Merk mine ord! :)

Beste tannlegen jeg har møtt!

Klinikk: Tannkontoret Skrevet

Både tannlegen og kona er særdeles hyggelige, og får deg til å slappe av uten å tenke på hva de holder på med. Flink med å se når man føler smerte og er rask og effektiv. De tar kontakt og minner på å bestille årlige kontroller.

Måtte han ALDRI gå av med pensjon...

Klinikk: Tannkontoret Skrevet

Etter å ha slitt med tannlegeskrekk siden barndommen var det en lettelse å komme til Plünnecke. Jeg skal ikke påstå at jeg digger å gå til tannlegen nå, men jeg er i alle fall ikke redd lenger, bare mildt engstelig. :-) Det er en enorm forbedring.
Han er alltid blid og hyggelig, er flink til å forklare hva han gjør underveis, og gjør det han kan for at opplevelsen skal bli så positiv som mulig – uansett behandling.
Så en stor takk til deg!!!

Tannlegen som setter pasienten i fokus.

Klinikk: Tannkontoret Skrevet

Man blir alltid møtt med et hyggelig smil i resepsjonen når man setter sin fot innfor døren. Alle er like blide og hyggelige fra tannlegen, og til de ansatte. Prisen som betyr mye for meg, er heller ikke så avskrekkende. Dette tannlegesenteret kan jeg trykt anbefale til alle som lider av tannlegeskrekk. Her blir det tatt stort hensyn til pasienten for at han skal føle seg vel og avslappet.

Helt konge

Klinikk: Tannkontoret Skrevet

Dyktig tannlege som gjør en rask, effektiv og ikke minst trygg jobb.
Aldri redd for disse besøkene.

Aldri ventet på time og prisen er mer enn overkommelig.

Skader heller ikke med et positivt og vinnende vesen.

Super for tannlegeskrekk!

Klinikk: Tannkontoret Skrevet

Plunnecke kan anbefales på det varmeste, man får time raskt, og om man er nødt til å vente, får man ofte rabatt på timen. Hyggelig og imøtekommende, og ikke minst forsiktig når han holder på i munnen. Den beste tannlegen om man har tannlegeskrekk!

Skånsom tannlege på sitt beste!

Klinikk: Tannkontoret Skrevet

En sprudlende tannlege som får deg til å føle deg veltilpass i tannlegestolen! Er forsiktig og alldeles ikke hardhendt. Møter deg med et smil og har gjerne en liten 'vits' på lager. Veldig hyggelig og imøtekommende tannlege. Den eneste tannlegen jeg med mild tannlegeskrekk har følt meg vel hos! Anbefales på det sterkeste! Utrolig flink tannlege!