Pierre Åke Magnusson

Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Pierre Åke Magnusson

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Dette er en ekstremt rolig og dyktig tannlege, Og for dem som sliter med tannlegeskrekk, ta turen til Pierre for er helt sikkert på at man går ut med en god opplevelse. Dette er en ung mann som virkelig kan sine ting og tar vare på pasienten og forklarer hele tiden hva som skal skje. Bare varme ord om Pierre. Man blir virkelig ivaretatt her.

Jordnær, profesjonell og rolig.

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Anbefaler gjerne Pierre Magnusson til andre, spesielt de med tannlegeskrekk. Han er svært dyktig og nøye med arbeidet. Han er rolig og forklarer alltid hva som skal skje, før han begynner. Min tannlegeskrekk er nærmest kurert, takket være denne mannen!
Kommer aldri til å gå hos noen andre, så lenge han jobber i Ålesund!

Trygg tannlege

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

For en jente som ikke er spesielt begeistret for nåler, borrer eller lignende var det en fryd å komme til Pierre. Han roet meg ned på en hyggelig måte, ventet til jeg var helt klar og brukte god tid på å prate med meg. Jeg føler meg veldig trygg hos Pierre og kan anbefale ham på det varmeste.

Apollonia er for øvrig en utrolig fin klinikk, fremstår som ren og profesjonell. Anbefales for alle tannlegebehandlinger.

verdens beste tannlege:)

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Tar seg god tid, er tilstede, flink å lese pasienten og er veldig dyktig.

Veldig profesjonell og dyktig!

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Har gått til denne tannlegen siden 2011 og han er den beste tannlegen jeg har hatt. Han tar godt vare på pasienten, er grei på pris og gjør et godt arbeid.