Lars Fredrik Rehn

1978

Tannlegene Rehn, Woll og Larheim Prisliste

Lars Fredrik Rehn er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lars Fredrik Rehn

Lars er den beste, tryggeste og dyktigste tannlege jeg har hatt.

Klinikk: Tannlegene Rehn, Woll og Larheim Skrevet

Jeg er meget fornøyd med alt hos dr Rehn. Han er profesjonel samtidig som han er personlig. Han er faglig dyktig og jeg føler meg alltid godt i varetatt hos han. Tannlege skrekken er helt borte.

Proff, ryddig, dyktig.

Klinikk: Tannlegene Rehn, Woll og Larheim Skrevet

Alltid innkalling til rett tid, full oversikt over hva som skal ses på siden forrige gang. Fornuftige priser, og ikke plagsomt mye mersalg. Anbefales. Har brukt ham i 14 år.

Solid og tilgjengelig

Klinikk: Tannlegene Rehn, Woll og Larheim Skrevet

Hyggelig tannlege som gir god og skånsom behandling. Gjør grundige vurderinger, henviser til spesialist når det er nødvendig. Ingen annen tannlege har hatt autoritet nok til å få meg til å bruke tanntråd daglig.

Helt topp

Klinikk: Tannlegene Rehn, Woll og Larheim Skrevet

Til å ha en gammel og gjennomhullet tanngard får jeg svært god behandling uten unødvendige tiltak

Min tannlege gjennom 35 år

Klinikk: Tannlegene Rehn, Woll og Larheim Skrevet

Ekteparet Woll/Rehn er begge veldig flinke, hyggelige og effektive. Jeg kjenner Lars Fredrik Rehn best, og han er alltid flink til å forklare hva han skal gjøre, og viser ofte fram røntgenbildene slik at jeg får se hva han baserer behandlingen på. Jeg får ofte alternativer, og får også varsler om at kommende behandling kan bli nødvendig om et år eller to. Venteværelset er en Vika-bygård verdig, og selve tannlegekontoret er moderne og hygienen settes høyt. Innkalling og påminnelser kan fås som sms.