Kari Bergman Husby

Kari Bergman Husby er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kari Bergman Husby

Kari er gull!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Den beste, snilleste, flinkeste tannlegen i Oslo!
Jeg hadde så vanvittig tannlegeskrekk da jeg begynte hos henne for.. eh... 12 (!!!) år siden. Hun finner alltid de beste løsningene, følger med på om behandlingen evt har dekning, og hvis hun er syk eller ikke har tid, så stiller mannen hennes opp (som selvfølgelig også er tannlege). Gjennom disse årene har vi selvfølgelig blitt kjent også, så samtalene er hyggelig og fine også. Jeg anbefaler henne på det aller varmeste. Ooooog jeg har ikke et fnugg av tannlegeskrekk lenger. 😉

den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har strevd med tannlegeskrekk etter mange operasjoner i ung alder og dårlig behandling fra tidligere tannleger. Opplever at Kari har tatt dette på en god måte, hun er forsiktig og behandler meg som et menneske i stolen og ikke et objekt. Hun er rolig og fattet og gjør alltid det lille ekstra for at jeg slapper av og blir fornøyd. Har hatt henne siden jeg var student og beholdt henne selvom jeg har lang reise vei, nettopp på grunn av henne. Anbefaler henne til venner og bekjente og kommer nok til å fortsette å bruke henne så lenge jeg kan.

En tannlege som ser deg og tar deg på alvor

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Kari er varm, tilstede og lyttende. Hun er dyktig og løsningsorientert. Jeg føler meg sett og tatt på alvor i møte med henne. Tidligere gruet jeg meg til tannlegebesøk, etter at jeg begynte hos Kari ser jeg alltid frem til tannlegetimene på Majorstuen. Jeg vil gi tannlege Kari Bergman Husby min varmeste anbefaling.

Veldig fornøyd.

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Gått der i 5 år, med faste innkallinger.
Veldig praktisk at det er kirurgi ved samme kontor, så praktisk når litt vanskelige visdomstenner skulle fjernes.
Følger deg godt opp, festet bla en løsnet krone gratis.

Absolutt en tannlege å anbefale!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Nå har jeg hatt Kari i omring 5 år, tror jeg, og jeg har ingen planer om å bytte. Hun er en veldig behagelig tannlege; Dyktig, omtenksom og veldig tilpassende. Sistnevnte oppdaget jeg etter å ha forsovet meg til timen, noe jeg ikke vil oppfordre andre til, men det fikset hun ved å flytte lunsjen sin til min time og at jeg kunne komme senere. Det kostet ikke en krone ekstra og i tillegg fikk jeg en gunstig studentrabatt. Dette er på ingen måte noe en kan forvente av en tannlege! Kari er ekstraordinær på flere områder og man kan ikke gjøre annet enn å anbefale på det sterkeste. Prisene utenom en vanlig årskontroll er vel kanskje litt nærmere Oslo-standard, men med studentrabatt blir det nok hakket billigere. Uansett, selv om de kanskje ikke er billigst er det absolutt verdt pengene!

Vennlig og omsorgsfull

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Kari er rolig og hyggelig og tar godt vare på meg som har mild tannlegeskrekk.
Før kunne jeg grue meg i dagevis før en tannlegetime, men etter å ha gått til Kari noen år er det hele blitt en langt mindre stressende affære.

Veldig behagelig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg er ikke så glad i å gå til tannlegen, men hos Kari slapper jeg godt av. Hun er god til å vise og forklare, og framstår generelt som veldig kompetent.

Sympatisk og dyktig tannlege.

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har gått til Kari Husby i 20 år. Da hun ble min tannlege hadde jeg tannlegeskrekk pga vonde opplevelser hos skoletannlegen. Hun tok meg på alvor, er dyktig, rolig og sympatisk. Jeg føler meg helt trygg og klamrer meg ikke lenger fast i stolen..
Jeg blir innkalt en gang i året, og når jeg kommer er det faktisk aldri forsinkelser. Det aller beste er at hun er superflink til å sette bedøvelse!

Flink og hyggelig

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har gått til Kari Huseby i 4 år nå. Flink, grundig og dyktig tannlege! Fint å få studentrabatt!

generelt veldig bra

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

har vært hos flere av tannlegene på denne klinikken, de er profesjonelle, dyktige og har kurert min tannlegeskrekk. sentralt og fine lokaler