Kari Bergman Husby

Tannlegene i Bogstadveien 51

Autorisasjon (1980)

Kari Bergman Husby er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kari Bergman Husby

Super tannlege, kurerer skrekk!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Har gått til Kari i nærmere 15 år, og bytter ikke før jeg må.
Hun forklarer, er rolig og behagelig. Sjekker om du har krav på refusjon og dokumenterer. Føler meg trygg i tannlegestolen hennes. Begynte hos henne som student, med tannlegeskrekk. Nå går hele den voksne husstanden til henne. Anbefales!

Kari er gull!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Den beste, snilleste, flinkeste tannlegen i Oslo!
Jeg hadde så vanvittig tannlegeskrekk da jeg begynte hos henne for.. eh... 12 (!!!) år siden. Hun finner alltid de beste løsningene, følger med på om behandlingen evt har dekning, og hvis hun er syk eller ikke har tid, så stiller mannen hennes opp (som selvfølgelig også er tannlege). Gjennom disse årene har vi selvfølgelig blitt kjent også, så samtalene er hyggelig og fine også. Jeg anbefaler henne på det aller varmeste. Ooooog jeg har ikke et fnugg av tannlegeskrekk lenger. 😉

den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har strevd med tannlegeskrekk etter mange operasjoner i ung alder og dårlig behandling fra tidligere tannleger. Opplever at Kari har tatt dette på en god måte, hun er forsiktig og behandler meg som et menneske i stolen og ikke et objekt. Hun er rolig og fattet og gjør alltid det lille ekstra for at jeg slapper av og blir fornøyd. Har hatt henne siden jeg var student og beholdt henne selvom jeg har lang reise vei, nettopp på grunn av henne. Anbefaler henne til venner og bekjente og kommer nok til å fortsette å bruke henne så lenge jeg kan.

En tannlege som ser deg og tar deg på alvor

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Kari er varm, tilstede og lyttende. Hun er dyktig og løsningsorientert. Jeg føler meg sett og tatt på alvor i møte med henne. Tidligere gruet jeg meg til tannlegebesøk, etter at jeg begynte hos Kari ser jeg alltid frem til tannlegetimene på Majorstuen. Jeg vil gi tannlege Kari Bergman Husby min varmeste anbefaling.

Veldig fornøyd.

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Gått der i 5 år, med faste innkallinger.
Veldig praktisk at det er kirurgi ved samme kontor, så praktisk når litt vanskelige visdomstenner skulle fjernes.
Følger deg godt opp, festet bla en løsnet krone gratis.