Kari Bergman Husby

Bogstadveien 51 0366 Oslo

Siste vurderinger av Kari Bergman Husby

Kari er gull!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Den beste, snilleste, flinkeste tannlegen i Oslo!
Jeg hadde så vanvittig tannlegeskrekk da jeg begynte hos henne for.. eh... 12 (!!!) år siden. Hun finner alltid de beste løsningene, følger med på om behandlingen evt har dekning, og hvis hun er syk eller ikke har tid, så stiller mannen hennes opp (som selvfølgelig også er tannlege). Gjennom disse årene har vi selvfølgelig blitt kjent også, så samtalene er hyggelig og fine også. Jeg anbefaler henne på det aller varmeste. Ooooog jeg har ikke et fnugg av tannlegeskrekk lenger. 😉

den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har strevd med tannlegeskrekk etter mange operasjoner i ung alder og dårlig behandling fra tidligere tannleger. Opplever at Kari har tatt dette på en god måte, hun er forsiktig og behandler meg som et menneske i stolen og ikke et objekt. Hun er rolig og fattet og gjør alltid det lille ekstra for at jeg slapper av og blir fornøyd. Har hatt henne siden jeg var student og beholdt henne selvom jeg har lang reise vei, nettopp på grunn av henne. Anbefaler henne til venner og bekjente og kommer nok til å fortsette å bruke henne så lenge jeg kan.

En tannlege som ser deg og tar deg på alvor

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Kari er varm, tilstede og lyttende. Hun er dyktig og løsningsorientert. Jeg føler meg sett og tatt på alvor i møte med henne. Tidligere gruet jeg meg til tannlegebesøk, etter at jeg begynte hos Kari ser jeg alltid frem til tannlegetimene på Majorstuen. Jeg vil gi tannlege Kari Bergman Husby min varmeste anbefaling.

Veldig fornøyd.

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Gått der i 5 år, med faste innkallinger.
Veldig praktisk at det er kirurgi ved samme kontor, så praktisk når litt vanskelige visdomstenner skulle fjernes.
Følger deg godt opp, festet bla en løsnet krone gratis.

Absolutt en tannlege å anbefale!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Nå har jeg hatt Kari i omring 5 år, tror jeg, og jeg har ingen planer om å bytte. Hun er en veldig behagelig tannlege; Dyktig, omtenksom og veldig tilpassende. Sistnevnte oppdaget jeg etter å ha forsovet meg til timen, noe jeg ikke vil oppfordre andre til, men det fikset hun ved å flytte lunsjen sin til min time og at jeg kunne komme senere. Det kostet ikke en krone ekstra og i tillegg fikk jeg en gunstig studentrabatt. Dette er på ingen måte noe en kan forvente av en tannlege! Kari er ekstraordinær på flere områder og man kan ikke gjøre annet enn å anbefale på det sterkeste. Prisene utenom en vanlig årskontroll er vel kanskje litt nærmere Oslo-standard, men med studentrabatt blir det nok hakket billigere. Uansett, selv om de kanskje ikke er billigst er det absolutt verdt pengene!