2002

Najwa Abou Aljadayel er tannlege i Eidsberg

Siste vurderinger av Najwa Abou Aljadayel

Utrolig dyktig!

Klinikk: Najwa Abou Aljadayel Skrevet

Hele min munn er full av ødelagte tenner, mye grunnet tidligere tannlege. Da han ikke gjorde en ordentlig jobb. Najwa er dyktig, rolig og flink til å forklare hva som er galt. Hun viser hele tiden hva hun gjør og forklarer hvorfor. Uten Najwa hadde jeg ikke gått til tannlegen! Fantastisk bra tannlege og person. Anbefales på det sterkeste :)

Ikke bra

Klinikk: Najwa Abou Aljadayel Skrevet

Likte ikke åssen hun behandlet meg. Var mer opptatt av å ha meg tilbake , i stedet for å behandle min infeksjon.
Kommer ikke tilbake.

Utrolig dyktig. Nøye og veldig gode resultater.

Klinikk: Najwa Abou Aljadayel Skrevet

Deres Tannklinikk er sterkt anbefalt. Jeg er meget fornøyd med Tannlege Najwa. Tannlegeskrekken er borte for lengst, takket være dyktigheten og tryggheten.
En tannlege som alltid er tilgjengelig, så tannverk er ingen problem lenger :)

Verdens beste tannlege

Klinikk: Najwa Abou Aljadayel Skrevet

Jeg kan gjerne sitte i en urgammel tannlegestol om jeg samtidig visste at det er verdens beste tannlege som behandler meg. Man bør ikke se seg blind på fine bilder av nye tannlegestoler og vegger med ny tapet når du velger hvem du skal gå til, slik jeg gjorde hos min gamle tannlege. Det er menneskenes innstilling og faglige dyktighet som er viktigst, og dette kommer tydelig frem i Najwa. For vår egen del, økonomisk og helsemessig, så kan jeg legge fakta på bordet som bør skape trygghet og forsikring når jeg sier dette er den dyktigste og hyggeligste tannlegen du kan få fiksa tenna dine hos.

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Najwa Abou Aljadayel Skrevet

Najwa er en meget dyktig tannlege, som både er grundig i sitt arbeid og opptatt av din tannhelse. God tilgjengelighet, så man slipper å vente for lenge med plagene. Hun flår deg heller ikke, men sørger først å fremst å få tannhelsen din på stell.