Benny Gøran Ejgil Håkansson

Klinikk

Colosseumklinikken Vestby

Møllerveien 4 1540 Vestby

Siste vurderinger av Benny Gøran Ejgil Håkansson

Faglig dyktig, alltid tidsmessig oppdatert t utsyr som han behersker!

Klinikk: Tannverket Vestby AS Skrevet

Benny er en tannlege man gleder seg til å gå til. Han er rolig, har stor forståelse for at behandling ikke skal gjøre vondt. Jeg har vært kunde hos ham I en god del år, og de tingene han har gjort har vært riktige og resultatene har vært perfekte, ingen problem med kroner eller annen omfattende behandling og kosmetisk er det perfekt. Jeg kan anbefale denne tannlegen på det sterkeste, og særlig om du ellers ikke liker å gå til tannlege

Tannlegeskrekken er borte!!!

Klinikk: Tannverket Vestby AS Skrevet

Valget av denne tannlegen begynte med at han var den eneste i området som tilbydde Invisalign behandling. Etter at jeg ble ferdig med det så har jeg fortsatt hos Benny. Har både trukket visdomstenner, borret og diverse annet. Aldri opplevd noen negativt. Topp moderne utstyr. Jeg har alltid slitt med å ta bilder for de "platene" som skal inn i munnen er vanligvis så store og skal sitte inne så lenge. På tannverket er se mindre og de er kjempekjappe til å ta bilder så det er null problem. Du ser bildene foran deg på en skjerm med en gang. Bedøvelsen er også helt genial. Bare en liten sak de putter inn i munnen, ikke sånn diger sprøyte og du kjenner omtrent ikke at du får bedøvelse engang. En annen ting verdt å nevne også er at tannlegesekretærene der er superflinke til å passe på alt utstyret som innimellom skal være inni munnen. Kjempehyggelig atmosfære der. Massasjestoler er det også. Alt i alt, rett og slett en hyggelig opplevelse hver gang man er der(bortsett fra når man skal betale selvfølgelig, men ikke noe dyrere enn andre tannleger)

Genialt!

Klinikk: Tannverket Vestby AS Skrevet

Jeg elsker Tannverket. I tillegg til at Benny er en svært trivelig og dyktig tannlege som alltid er rask og lett på hånden, er dette et sted som alltid viser seg å være langt fremme når det gjelder utstyr. Du kan få ny krone på dagen, og bedøvelse blir gitt i form av ny, smertefri teknologi så du slipper svære sprøyter og lammelser i timesvis etterpå. Stolen du sitter i har også massasje som gjør at du slapper litt mer av. Helt topp sted, og topp tannlege!