Ole Magne Sand

Sagaveien 10 1555 Son

Siste vurderinger av Ole Magne Sand

Fantastisk

Klinikk: Ole Magne Sand Skrevet

Time på dagen ved akutte tilfeller :-)
Hadde vanvittig tannlegeskrekk og var av den som gråt når jeg fikk innkallelse til tannlegen, skrekkslagen gikk jeg til akutt time hos han da jeg bodde i Vestby, har aldri møtt flottere fyr. han er rolig, behagelig og utrolig dyktig. kurert min tannlege skrekk til 1000. vil aldri bytte han bort. har flyttet og bor i Oslo nå så har litt reisevei men jeg føler meg trygg der, er også en av de som er skikkelig uheldig med tenne mine og han har hjulpet meg med så jeg atter en gang kan smile skikkelig og ikke skjemmes av tenne mine mere. Han er også av de som er grei i pris og runder gjerne ned hvis det er småting (f.eks tar betaling for en flate istedenfor 2 når det er lett jobb) anbefaler han til alle :-) Føler meg skikkelig heldig som har funnet så bra tannlege

Helt super!

Klinikk: Ole Magne Sand Skrevet

Denne fyren er helt fantastisk! Han er rolig og fin, og veldig opptatt av at det ikke skal være vondt eller ubehagelig. Har rådet flere med tannlegeskrekk til å bruke han, og de er også veldig fornøyde, og ikke redde mer! Dessuten virker det nesten som om han får dårlig samvittighet når regningen skal betales, han runder gjerne ned litt.