Rivan Saman Sidaly

Klinikk

Tøyen Tannlegevakt AS

Kjølberggata 29 0653 Oslo

Siste vurderinger av Rivan Saman Sidaly

Veldig hyggelig tannlege !

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Undersøkelsen gjort av Rivan ble jeg veldig fornøyd med. Hyggelig, selvsikker og ikke minst varm som person som får en til å føle seg trygg. Alt i alt veldig fornøyd !

Veldig fornøyd

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Rivan Sidaly fremstår som selvsikkerheten selv under undersøkelsen og behandlingen, det smitter positivt over på meg som pasient.

Hun virker veldig erfaren på tross av sin alder. Jeg kommer tilbake.

Kjempe fornøyd med Rivan

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg ble kjempe fornøyd med første gangs besøk hos tannlegen Rivan. Hun forklarer og gir anbefalinger for mitt behov. Hun ga meg følelse om å være trygg i hennes hender. Anbefaler på det sterkeste. En topp og profesjonell tannlege.

Tålmodig og snill

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Fjernet en visdomstann som var betent og det tok laang tid da den satt vanskelig til. Jeg hadde veldig vondt og var nok ikke den enkleste kunden. Rivan var supertålmodig med meg og veldig omtenksom, Kommer til å gå til henne igjen! En god pris er heller ikke å forakte!

Kjempeflink tannlege!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Rivan som tannlege, og har gått til henne i noen år. Hun er flink til å gi informasjon underveis, og jeg som i utgangspunktet er litt redd for å gå til tannlegen føler meg veldig trygg hos henne.