Rivan Sidaly

Rivan Sidaly er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Rivan Sidaly

Flink og veldig hyggelig

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Rivan er en hyggelig og omtenksom tannlege. Tar tid til å forklare og å lytte. Har vært hos henne to ganger. Hadde kronebehandling og er veldig fornøyd. Kommer tilbake.

Utrolig dyktig tannlege og veldig nøye i sitt arbeid . Den beste jeg har hatt .

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Rivan sidaly en den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Empatisk rolig og utrolig dyktig . Og ikke minst effektiv . Dere som har henne eller som får henne i fremtiden er heldige . Hun anbefales på det sterkeste.

Kjempe flink og flott tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Kom dit i Desember 2016 og hadde panikk for tannlege. Fortalte det når jeg kom inn til henne med kjempe vondt, og hun begynte med å trekke 2 tenner og en rotfylling. Dette var begynnelsen til et nytt liv hos tannlegen. <så flink-følsom-behagelig> skal en lete lenge etter .

Kurerte tannlegeskrekken min

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Går ikke an å beskrive Rivan som noe annet enn helproff. Er 36 år gammel, hadde ikke vært hos tannlege siden jeg var 11 år pga. tannlegeskrekk. Natt til lørdag fikk jeg ekstrem tannpine av en jeksel jeg hadde brukket noen uker tidligere, med feber og infisert pulpa. Hadde såpass tannlegeskrekk at jeg ved tidligere anledninger ikke har gått til tannlege ved absess i et par brukne jekser bak, og har tom. forsøkt å trekke tenner selv. Det skulle vise seg å være idiotisk og unødvendig. Ringte kl 10 og fikk time kl 11. Følte nesten ingenting av bedøvelsen, og ble umiddelbart godt bedøvet. Trekking av både infisert tann og en annen tannrot ifra tidligere som lå ved siden av gikk unna på et par minutter og var smertefri. Har ingenting å utsette på henne, og gruer meg heller ikke spesielt til neste time.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Rivan Sidaly er profesjonell, vennlig og hyggelig, og nøye på å følge opp utviklingen (betennelse i tannkjøtt/kjeve). Prisene er det heller ikke noe å si på. Anbefales på det varmeste!

Veldig bra tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Tannlegen er dyktig, rask, hyggelig og forsiktig, alle ting man ønsker fra en tannlege. Hun har pasienten i fokus, man føler seg godt ivaretatt. Hun tar pasienten med på råd angående behandlingsforløp.

Rivan siday

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Veldig flink og omtenksom forteller om bilder og undersøkelser. Behagelig. Får timer raskt har brukt hun 2 ganger.

Endelig fikk jeg hjelp med visdomstannen min!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg hadde nylig en betent visdomstann som måtte fjernes kirurgisk. Derfor oppsøkte jeg den første tannklinikken jeg kom over uten ventetid (Karl Johan tannklinikk) i håp om å få hjelp - der ble jeg sendt hjem etter 5 minutter med beskjeden "det går sikkert over" til tross for at røntgenbildene mine viste en massiv infeksjon i kjeven. Etter en lang natt med uutholdelige smerter, feber og hevelser i kinnet - var lettelsen derfor enorm da jeg fikk time på dagen hos Rivan. Her ble jeg møtt på en omsorgsfull og høyst profesjonell måte som umiddelbart fikk meg til å føle at jeg var i trygge hender. Rivan tok seg tid til å vise meg røntgenbildene og forklarte meg grundig hvor betennelsen lå og hvordan vi nå skulle kunne få ut tannen. Under selve inngrepet var hun fantastisk flink til å roe meg ned og forklarte meg alt hun gjorde steg for steg. For meg som er over snitt engstelig i tannlegestolen var det veldig godt å bli møtt av en kunnskapsrik tannlege som fikk meg til å slappe av. Jeg vil på det varmeste anbefale Rivan og Tøyen tannlegevakt - her får du virkelig hjelp når du trenger det!

Veldig hyggelig tannlege !

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Undersøkelsen gjort av Rivan ble jeg veldig fornøyd med. Hyggelig, selvsikker og ikke minst varm som person som får en til å føle seg trygg. Alt i alt veldig fornøyd !

Veldig fornøyd

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Rivan Sidaly fremstår som selvsikkerheten selv under undersøkelsen og behandlingen, det smitter positivt over på meg som pasient.

Hun virker veldig erfaren på tross av sin alder. Jeg kommer tilbake.

Kjempe fornøyd med Rivan

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg ble kjempe fornøyd med første gangs besøk hos tannlegen Rivan. Hun forklarer og gir anbefalinger for mitt behov. Hun ga meg følelse om å være trygg i hennes hender. Anbefaler på det sterkeste. En topp og profesjonell tannlege.

Tålmodig og snill

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Fjernet en visdomstann som var betent og det tok laang tid da den satt vanskelig til. Jeg hadde veldig vondt og var nok ikke den enkleste kunden. Rivan var supertålmodig med meg og veldig omtenksom, Kommer til å gå til henne igjen! En god pris er heller ikke å forakte!

Kjempeflink tannlege!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Rivan som tannlege, og har gått til henne i noen år. Hun er flink til å gi informasjon underveis, og jeg som i utgangspunktet er litt redd for å gå til tannlegen føler meg veldig trygg hos henne.

Anbefales med et stort og fint smil!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Utrolig hyggelig og informativ, og med humor ikke minst. Har alltid hatt problemer og vært veldig i tvil når det kommer til hvilken tannlege jeg skal velge, iforhold til dårlige på dårligere resultater i yngre alder. Hos Rivan var både trygghet og tillit på plass i det jeg satt meg i stolen. Har anbefalt henne videre til både mor og søster, og de er like fornøyde som meg. Iforhold til resultatet er jeg utrolig fornøyd, og jeg kan endelig smile uten å holde meg for munn:)

Positiv opplevelse

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Vil på det varmesteste anbefale tannlegevakten på Tøyen. Rene og freshe lokaler, hyggelige ansatte og Rivan er en veldig flink og hyggelig tannlege. En jeksel knakk og jeg fikk time på dagen med videre oppfølging av kron. Dette håndterte hun på en svært proff og trygg måte. Kommer til å gå til henne fast fremover.

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Etter fem behandlinger hos Rivan Sidaly her jeg et meget godt inntrykk. Behagelig og god behandling med trygg og tydelig kommunikasjon av hva som skjer, og hvorfor.
Kan trygt anbefales til både liten og stor :-)

Tannlegen man gleder seg til å besøke

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Etter 50 års tannlege skrekk har jeg endelig funnet tannlegen som jeg ikke bare føler meg trygg og hodt ivaretatt hos, men som tilmed får meg til å le.
Kan på det varmeste anbefale Rivan Sidaly
Anders

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Kjempefornøyd med jobben Rivan har gjort.
Hyggelig,profesjonell, ga god informasjon.
Anbefales på det sterkeste.

En positiv opplevelse!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Veldig profesjonell tannlege med godt humør! Følte meg godt ivaretatt. Anbefaler virkelig Rivan videre til alle andre med tannsmerter!

Min første jeksel med krone

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Dette er mitt andre besøk hos tannlege Rivan. Da jeg fikk problemer med en jeksel, tok jeg kontakt pga tidligere positiv erfaring.
Fikk også denne gangen profesjonell og veldig bra behandling. Hun tok tid til forklaringer, ga tilstrekkelig bedøvelse, og hadde en atferd som ga meg trygghet.
Da det hele var over, gjorde jeg en avtale om å ha henne som min faste tannlege (har ikke hatt fast avtale med tannlege på mange år, bare tatt kontakt ved kriser). Hun har gjenopprettet min tillit til tannleger.