Rivan Sidaly

Tøyen Tannlegevakt AS
Kjølberggata 29 0653 Oslo
Rivan Sidaly er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Rivan Sidaly

Kjempe flink og flott tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Kom dit i Desember 2016 og hadde panikk for tannlege. Fortalte det når jeg kom inn til henne med kjempe vondt, og hun begynte med å trekke 2 tenner og en rotfylling. Dette var begynnelsen til et nytt liv hos tannlegen. <så flink-følsom-behagelig> skal en lete lenge etter .

Kurerte tannlegeskrekken min

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Går ikke an å beskrive Rivan som noe annet enn helproff. Er 36 år gammel, hadde ikke vært hos tannlege siden jeg var 11 år pga. tannlegeskrekk. Natt til lørdag fikk jeg ekstrem tannpine av en jeksel jeg hadde brukket noen uker tidligere, med feber og infisert pulpa. Hadde såpass tannlegeskrekk at jeg ved tidligere anledninger ikke har gått til tannlege ved absess i et par brukne jekser bak, og har tom. forsøkt å trekke tenner selv. Det skulle vise seg å være idiotisk og unødvendig. Ringte kl 10 og fikk time kl 11. Følte nesten ingenting av bedøvelsen, og ble umiddelbart godt bedøvet. Trekking av både infisert tann og en annen tannrot ifra tidligere som lå ved siden av gikk unna på et par minutter og var smertefri. Har ingenting å utsette på henne, og gruer meg heller ikke spesielt til neste time.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Rivan Sidaly er profesjonell, vennlig og hyggelig, og nøye på å følge opp utviklingen (betennelse i tannkjøtt/kjeve). Prisene er det heller ikke noe å si på. Anbefales på det varmeste!

Veldig bra tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Tannlegen er dyktig, rask, hyggelig og forsiktig, alle ting man ønsker fra en tannlege. Hun har pasienten i fokus, man føler seg godt ivaretatt. Hun tar pasienten med på råd angående behandlingsforløp.

Rivan siday

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Veldig flink og omtenksom forteller om bilder og undersøkelser. Behagelig. Får timer raskt har brukt hun 2 ganger.