Rivan Sidaly

Kjølberggata 29 0653 Oslo
Rivan Sidaly er tannlege i Oslo

Tøyen Tannlegevakt AS Priser mangler

Siste vurderinger av Rivan Sidaly

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Rivan Sidaly er profesjonell, vennlig og hyggelig, og nøye på å følge opp utviklingen (betennelse i tannkjøtt/kjeve). Prisene er det heller ikke noe å si på. Anbefales på det varmeste!

Veldig bra tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Tannlegen er dyktig, rask, hyggelig og forsiktig, alle ting man ønsker fra en tannlege. Hun har pasienten i fokus, man føler seg godt ivaretatt. Hun tar pasienten med på råd angående behandlingsforløp.

Behagelig Tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Vært to ganger på Tøyen tannlegevakt og begge gangene gikk jeg fornøyd ut og hjem etter behandlingen.
God kommunikasjon og at tannlegen lytter setter jeg pris på, samt gode råd fra tannlegen.
Anbefaler Tøyen tannlegevakt til deg som kanskje akkurat nå sitter med tannsmerte.

Rivan siday

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Veldig flink og omtenksom forteller om bilder og undersøkelser. Behagelig. Får timer raskt har brukt hun 2 ganger.

Endelig fikk jeg hjelp med visdomstannen min!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg hadde nylig en betent visdomstann som måtte fjernes kirurgisk. Derfor oppsøkte jeg den første tannklinikken jeg kom over uten ventetid (Karl Johan tannklinikk) i håp om å få hjelp - der ble jeg sendt hjem etter 5 minutter med beskjeden "det går sikkert over" til tross for at røntgenbildene mine viste en massiv infeksjon i kjeven. Etter en lang natt med uutholdelige smerter, feber og hevelser i kinnet - var lettelsen derfor enorm da jeg fikk time på dagen hos Rivan. Her ble jeg møtt på en omsorgsfull og høyst profesjonell måte som umiddelbart fikk meg til å føle at jeg var i trygge hender. Rivan tok seg tid til å vise meg røntgenbildene og forklarte meg grundig hvor betennelsen lå og hvordan vi nå skulle kunne få ut tannen. Under selve inngrepet var hun fantastisk flink til å roe meg ned og forklarte meg alt hun gjorde steg for steg. For meg som er over snitt engstelig i tannlegestolen var det veldig godt å bli møtt av en kunnskapsrik tannlege som fikk meg til å slappe av. Jeg vil på det varmeste anbefale Rivan og Tøyen tannlegevakt - her får du virkelig hjelp når du trenger det!