Rivan Sidaly

Klinikk

Tøyen Tannlegevakt AS
Kjølberggata 29 0653 Oslo

Siste vurderinger av Rivan Sidaly

Endelig fikk jeg hjelp med visdomstannen min!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg hadde nylig en betent visdomstann som måtte fjernes kirurgisk. Derfor oppsøkte jeg den første tannklinikken jeg kom over uten ventetid (Karl Johan tannklinikk) i håp om å få hjelp - der ble jeg sendt hjem etter 5 minutter med beskjeden "det går sikkert over" til tross for at røntgenbildene mine viste en massiv infeksjon i kjeven. Etter en lang natt med uutholdelige smerter, feber og hevelser i kinnet - var lettelsen derfor enorm da jeg fikk time på dagen hos Rivan. Her ble jeg møtt på en omsorgsfull og høyst profesjonell måte som umiddelbart fikk meg til å føle at jeg var i trygge hender. Rivan tok seg tid til å vise meg røntgenbildene og forklarte meg grundig hvor betennelsen lå og hvordan vi nå skulle kunne få ut tannen. Under selve inngrepet var hun fantastisk flink til å roe meg ned og forklarte meg alt hun gjorde steg for steg. For meg som er over snitt engstelig i tannlegestolen var det veldig godt å bli møtt av en kunnskapsrik tannlege som fikk meg til å slappe av. Jeg vil på det varmeste anbefale Rivan og Tøyen tannlegevakt - her får du virkelig hjelp når du trenger det!

Veldig hyggelig tannlege !

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Undersøkelsen gjort av Rivan ble jeg veldig fornøyd med. Hyggelig, selvsikker og ikke minst varm som person som får en til å føle seg trygg. Alt i alt veldig fornøyd !

Veldig fornøyd

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Rivan Sidaly fremstår som selvsikkerheten selv under undersøkelsen og behandlingen, det smitter positivt over på meg som pasient.

Hun virker veldig erfaren på tross av sin alder. Jeg kommer tilbake.

Kjempe fornøyd med Rivan

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg ble kjempe fornøyd med første gangs besøk hos tannlegen Rivan. Hun forklarer og gir anbefalinger for mitt behov. Hun ga meg følelse om å være trygg i hennes hender. Anbefaler på det sterkeste. En topp og profesjonell tannlege.

Tålmodig og snill

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Fjernet en visdomstann som var betent og det tok laang tid da den satt vanskelig til. Jeg hadde veldig vondt og var nok ikke den enkleste kunden. Rivan var supertålmodig med meg og veldig omtenksom, Kommer til å gå til henne igjen! En god pris er heller ikke å forakte!