Rivan Sidaly

Autorisasjon (2012)

Tøyen Tannlegevakt AS Priser mangler

Rivan Sidaly er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Rivan Sidaly

Dr. Rivan Sidaly is amazing!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

To say that I feel blessed to have met Dr. Sidaly is a major understatement! From start to finish, this entire experience was not only stress free but also super worth it. Dr Sidaly and her staff were always so on top of everything and made this process pretty easy. Not only is she an absolute expert at everything she does, she is incredibly honest, humble and completely confident. I have been lucky enough to have had Dr. Sidaly perform 2 root canal treatments for me in the last month and I'm amazed at how she can do something so precisely yet so effortlessly. I highly recommend her expertise.

Hyggelig og flink tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Flink og hyggelig tannlege. Veldig fornøyd. Det eneste jeg syntes var rart var prisen for å trekke en tann. Selve tanntrekkingen tok ca 30 sekunder og kostet ca 1800kr.

Flink og veldig hyggelig

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Rivan er en hyggelig og omtenksom tannlege. Tar tid til å forklare og å lytte. Har vært hos henne to ganger. Hadde kronebehandling og er veldig fornøyd. Kommer tilbake.

Utrolig dyktig tannlege og veldig nøye i sitt arbeid . Den beste jeg har hatt .

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Rivan sidaly en den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Empatisk rolig og utrolig dyktig . Og ikke minst effektiv . Dere som har henne eller som får henne i fremtiden er heldige . Hun anbefales på det sterkeste.

Kjempe flink og flott tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Kom dit i Desember 2016 og hadde panikk for tannlege. Fortalte det når jeg kom inn til henne med kjempe vondt, og hun begynte med å trekke 2 tenner og en rotfylling. Dette var begynnelsen til et nytt liv hos tannlegen. <så flink-følsom-behagelig> skal en lete lenge etter .