Lene Duerlund

Storgata 3b 8006 Bodø

Siste vurderinger av Lene Duerlund

Kunnskapsrik og omtenksom!

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Lene Duerlund er en av svært få tannleger som ser helheten hos pasienter. Hun er omtenksom, effektiv og svært dyktig.Altid time på dagen ved behov..vil aldrig mer vurdere annen tannlege.mhv.

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Moen Skrevet

Jeg opplevde Duerlund som en meget dyktig tannlege. Hun gjorde god jobb med tennene, og kom med gode råd til metoder ved tannpuss (f.eks. det å nesten lukke munnen mens man pusser bak tennene bakerst oppe).
Hun var litt streng, og det kan oppleves som litt skremmende. Hun vil at man tar godt vare på tennene sine, og det hensynet virket viktigere for henne enn det at jo flere som slurver, jo mer penger i kassa til tannlegene (om alle klarte å gjøre som hun sa, ville det ikke være behov for så mange tannleger).

Meget bra!

Klinikk: Lene Duerlund Skrevet

Jeg har gått hos Lene i mange år - alltid like fornøyd med jobben som gjøres av henne og hennes team!

Rolig og trygg

Klinikk: Lene Duerlund Skrevet

Første gang jeg var hos Lene var jeg neddopet pga angst. Gått til henne in år og sist var det ikke så mye som en paracet nødvendig.
Jeg føler meg trygg og rolig når jeg skal til henne og føler jeg blir godt ivaretatt og hun gjør jobben sin.

En dyktig tannlege, rolig og sympatisk

Klinikk: Lene Duerlund Skrevet

Har hatt henne som tannlege i mange år. Hos henne blir både jeg som person og tennene mine godt ivaretatt og jeg blir tatt på alvor. Anbefaler Lene Duerlund på det varmeste.