Marit Høye

Klinikk

Colosseumklinikken AS Avd Trondheim

Innherredsveien 7, Inng. A 2.etg 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Marit Høye

Fantastisk flink tannlege :)

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Jeg har volsom tannlegeskrekk,og da jeg kom til Marit Høye første gang,holdt jeg på og svime av,av redsel,men noe så rolig og herlig tannlege som henne,har jeg ALDRI vært hos.Hun pratet rolig og fortalte meg hva hun skulle gjøre underveis.Hadde 2 hull hun skulle ta, sa hun måtte sett bedøvelse ellers kom jeg aldri til og klare det,neida sa hun, det går så bra uten.Vel sa jeg,du får prøve,hvis ikke får du sett bedøvelse,det skulle hun gjøre.Satt igang,spurte flere gang underveis om det gjorde vondt,nei det går bra sa jeg,og visste ikke ordet av før hun var ferdig :) Har prøvd før uten hos andre,men aldri klart det.
Så ja hun er bare helt fantastisk til og få meg rolig :)
Tommelen opp for et herlig menneske,og utrulig flink tannlege :)
Får rett og slett ikke ROST henne nok :)
Vært 3 gang nå hos henne,4 gang blir ganske snart,så blir det fast hos henne 1 gang i året,om ikke flere gang,avhengig av hvor mye hull jeg får :) Pris er slett ikke dyrt i forhold til mange andre :)
Funnet min faste tannlege nå,ingen tvil der :)

Flink tannlege, men tom lommebok!

Klinikk: Cicignon Tannlegesenter Skrevet

Marit Høye virker dyktig, men behandlingen hos Cicignon er svindyr. Jeg kunne selvfølgelig ha styrt unna, men hos denne tannlegen er det slik at man først får oppgitt prisene når man er der, og da føles ikke riktig å slenge jakka over skuldra og dra. I følge en avisartikkel tjener hun 1-2 millioner i året. Så god er hun ikke, og det er en fryktelig høy inntekt mtp. at tannleger kun har fem års utdannelse (tilsvarende en master).

Det er fullt mulig å få behandling av samme kvalitet til en mye lavere pris i Trondheim.
Jeg synes ikke det er riktig å tjente fett på andre menneskers helse.