Tormod Gjølberg Nygren

Autorisasjon (1988)

Tormod Gjølberg Nygren er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Tormod Gjølberg Nygren

Når du ser fram til å gå til tannlegen

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

En fantastisk tannlege og et enda bedre menneske. Etter svært god behandling i en trivelig atmosfære må en selv passe på å betale for timen for her er en som ikke ønsker å tømme kundenes lommebok.

Utrolig fornøyd

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Jeg har bare bra ting å si om Tormod. Dyktig, hyggelig, og et fint menneske. Den eneste tannlegen jeg har hatt hvor jeg gleder meg til timen (!) og føler meg oppløftet når jeg er ferdig.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Har aldri hatt en bedre tannlege enn Tormod. Han er utrolig hyggelig, utrolig dyktig, og utrolig billig. Kjempefleksibel - stiller opp når det kniper samme hvor travelt han har det. I tillegg til å være en helproff tannlegge er han og et fantastisk menneske - føles som han genuint bryr seg om pasientene sine. Løp og bestill time.

Bra tannlege

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Tormod holder det enkelt og har ikke noe jålete sterilt tannlegekontor med egen resepsjon full av colgate-reklame. Snarere tvert imot er det ett hjemmekoselig reint tannlegekontor hvor han møter pasientene sine med en oppriktig interesse for hele mennesket. Prisene er bedre enn hos mange andre, og selvom jeg ikke har tannlegeskrekk selv, så vil jeg tro at dette er riktig mann og gå til om du er skeptisk til tannleger i utgangspunktet. Alltid en hyggelig opplevelse her!

Verdens beste tannlege i Norge.

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Har aldri vært hos en slik behagelig og dyktig tannlege. Dessuten:Han er også tannkunstner. Han er i tilegg til dette,kunnskapsrik og veldig flink til å "lese"pasientene. Anbefales altså uten forbehold.