Tormod Gjølberg Nygren

Autorisasjon (1988)

Tormod Gjølberg Nygren er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Tormod Gjølberg Nygren

Tormod er verdens beste tannlege

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

En tannlege som selv har opplevd tannlegeskrekk. Derfor gjør han alt for at pasientene skal trives og oppleve minst mulig smerte. Han er også faglig dyktig, har moderne utstyr og er en kjernekar på alle måter.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

En faglig dyktig tannlege med fokus på nytt utstyr som gjør behandlingen mest mulig smertefri. I tillegg ser han hele mennesket og er en interessant samtalepartner. Føler meg alltid oppløftet når jeg er ferdig med timen!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Vennlig, faglig dyktig, tar seg god tid til pasienten, fleiper og prater, en kjempeflott tannlege som jeg koser meg hos. Jeg og resten av familien fulgte med på lasset da han flyttet til Skarpsno for mange år siden.
Jeg har pyrea og har mye vondt og har ofte betennelser. Jeg fikk akutt behov for antibiotika mens jeg var på båtferie og ringte Tormod på mobilen, han svarte kjapt og sa dette skulle han ordne, bare skaff meg telefonnummer og faxnummer til nærmeste apotek så ordner jeg det. Etter en stund ringte han å sa at det var bare å hente medisin og i løpet av samtalen så viste det seg at han var på ferie han også - i jungelen et sted i Thailand. Det er hva jeg vil kalle service og en tannlege som bryr seg. Takk Tormod for at du finns til for dine pasienter.

Hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

En person en gleder seg til å komme til. Tross tannlegers noe frynsete rykte er dette en tannlege jeg kan anbefale til de som har tannlegeskrekk. Alltid god tid med pasienten, og har humor så det holder.
Kunne sikkert gitt noe av lokalene en oppshining, men dette er kjelleren på et gammelt bygg som byr på koselig atmosfære.

Suveren tannlege

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Serviceminded og blid, løsningsorientert, rask og ikke dyr. Faktisk en tannlege det er veldig hyggelig å gå til, blir godt humør fordi han er en liketil, interessant, reflektert og fargerik person som gjerne diskuterer litt med deg og lytter til deg.