Tormod Gjølberg Nygren

Tormod Gjølberg Nygren er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Tormod Gjølberg Nygren

Beste tannlegen i by'n

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Sier meg hjertens enig i det flere beskriver. Jeg gleder meg faktisk til å komme til Tormod. Etter mange år med tannlegeskrekk, er den borte. Han er rolig, full av varme og humor - går det an å si at man er blitt glad i tannlegen sin? :) Han utfører ikke unødig arbeid, informerer meg om hva som er nødvendig, hva som kan vente - og hvilke valgmuligheter jeg har. Ikke en salgsmann, men en som er genuint opptatt av folks ve og vel. En sjeldent bra mann. Anbefaler folk med tannlegeskrekk og kanskje mange års fravær av nødvendig tannlegebesøk å ta en tur til han; her vil du ikke bli møtt av en som rynker på nesa.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Hadde tannlegeskrekk i mange år p.g.a. dårlige erfaringer fra skoletannelgen.
Skrekken forsvant i samme sekund jeg satte meg ned i stolen hos Tormod. Han har en beroligende og uformell stil, samt masse humor.
Tormod tar alle pasienter på alvor og tar seg god tid. Han anbefaler jeg til alle som trenger tips om tannlege.
Ser frem til hver time hos ham og til og med rotfyllingen har blitt gjort med glede:-).

MEGET DYGTIG

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Han for dig til at slappe af og man mærker slet ikke man er hos tandlægen.
Meget behagelig og tager sig god tid.

Nesten så en gleder seg til å gå til tannlegen

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Rolig, behagelig type med humor. Gleder meg faktisk til å gå til ham, helt til jeg kommer på at jeg må bli utsatt for tannstens-pirke-tingen. Når det er sagt, er han en av de mest skånsomme tannlegene jeg har vært borti. Han bryr seg om kundene sine. Jeg opplever også at jeg får velge litt selv, f.eks ved at han sier han kan pusse bort misfarging, og at det vil gjøre litt vondt, at det ikke er medisinsk nødvendig, og at det er opp til meg. Godt kunnskapsnivå og fine priser.

De tre gangene jeg har vært der har det vært (litt eller mye) forsinkelser hver gang, men han har sagt unnskyld og sagt fra om forsinkelsen og forventet ventetid. Mulig at det blir ventetid fordi han er flink til å ta seg tid med hver kunde? Vær forberedt på å legge inn litt slack og ta for deg av utvalget av blader på venterommet, der er det noe for enhver smak.

Artig og personlig tannlegekontor med buddha-statue og en malt himmel over tannlegestolen. Det ser litt shabby ut på vegger og lister, sannsynligvis siden lokalet er i en kjeller i en gammel trevilla, men alt det tannlegetekniske fremstår som rent og hygienisk. Veldig avslappende stil, som sikkert ikke funker for alle, men jeg føler meg 100 % ivaretatt hos en tannlege som tør å være seg selv.

Valgte denne tannlegen fordi jeg fikk han anbefalt, og har anbefalt ham videre til andre.

verdens hyggeligste tannlege

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Her glemmer man faktisk at man er hos tannlegen. Tormod skravler samtidig som han elegant behandler deg. Tar seg god tid med bedøvelser, slik at selv visdomstenner trekkes smertefritt.

Hyggelige priser har han også.

Et tannlegescoop.