Bjørn Hogstad

Øvre Slottsg 18/20 0157 Oslo
Tlf: 22 42 04 16 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørn Hogstad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Hogstad

Meget dyktig kjeve-spesialist og tannlege

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Jeg har hatt TMD (kjeve-problem) og Tannlege Hogstad har reddet meg fra en smertefull hverdag. Takket være Tannlege Hogstad har jeg blitt bra igjen. Han er en kunstner når det gjelder ansiktsmusklatur og kjeveledd. Helt utrolig bra!!

Min hyggeligste tannlegetime noensinne

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Jeg var på min første time hos Tannatelieret idag. Bjørn tok meg varmt imot til en liten snakk om min tannhelse og annet. Dette var en overraskende hyggelig og morsom samtale og jeg fikk umiddelbart inntrykk av de brydde seg om meg og min tannhygiene. Hadde deretter en rens og rutinesjekk hos tannpleier Amanda. Makan til service:) Hun brukte god tid og var virkelig opptatt av at jeg skulle ha det bra. Hun fikk renset opp og jeg ble kvitt (hva jeg kan tenke meg var) tannsten fra flere år tilbake i tid. Ikke bare hadde de god tid til meg, de hadde flotte lokaler og topp moderne utstyr. Anbefales virkelig! Noe dyrt, men verdt hver krone!

Ikke bra, kommer ikke tilbake

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Kom hit for en konsultasjon for lukking av mellomrom mellom fortennner. Bjørn så ikke på tennen mine en eneste gang, kun noen uklare bilder av de. Han var vag ved svar på alle spørsmål og var mest opptatt av å snakke om at jeg trengte en skinne mot gnissing av tenner, noe en tannlege jeg gikk til senere avkreftet. Betalte ingenting for konsultasjoner noe som jeg er fornøyd med, men alt annet var jeg ikke fornøyd med. Følte ikke at jeg ble tatt seriøst eller at mitt beste som pasient var viktig for tannlegen.

En tannlege som tar livstidsansvar for dine tenner

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Både min mann og jeg begynte hos tannlege Bjørn Hogstad etter studiene. Han rettet opp noen gamle skoletannlegesynder, og har vært tydelig på at han ser våre tenner i et langtidsperspektiv. Etter mer enn 20 år er vi begge svært fornøyd - har aldri hatt noen ubehagelige overraskelser, og opplever at vår tannhelse er meget godt ivaretatt. Førsteklasses utstyr, moderne teknikker og en veldrevet praksis der også de ansatte tannpleiere og resepsjonister er svært dedikerte i å gjøre en god jobb. Lett å få time, rask service. Men ingen foreløpige eller halvgode løsninger - så helt billig er det nok ikke. Du kan sikkert finne billigere tannleger. Men tryggheten og kvaliteten har høy opplevd verdi for oss.

Brukt Hogstad i over 20 år, bytter aldri!

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Han er erfaren og oppdatert på nye teknikker, har moderne utstyr som andre tannleger ikke har hørt om. Det er rent, ryddig, kommer alltid inn til time til rett tidspunkt. Han er absolutt ikke av de billigste men det veier opp for god behandling av en oppdatert tannlege. Har aldri hatt vondt etter en time fordi noe er feil. Flotte tannpleiere som renser tennene skikkelig grundig.
Anbefaler han på det sterkeste, og JA det koster å gå til en skikkelig tannlege midt i Oslo sentrum!

Elendig pengesluk

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Jeg gikk til Skogstad på Tannatelieret DA pga noe kjeverelatert som han visstnok skulle ha ekstra god kompetanse på. Etter mitt besøk der hadde jeg vondt i ukesvis og følte et umidelbart behov for å få sjekket skadene etter en helt overdreven fysisk behandling av tannkjøtt og kjeve. Behandlingen gjorde kun vondt verre og kostet over 5000;

Styr unna.

Overpriset business

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Har vært hos Bjørn Hogstad flere ganger i sammenheng med utredning og behandling av TMD.
Overpriset og dårlig service etterhvert. Regn med å måtte betale minst 10 000 kroner for utredning og noe behandling. Jeg avsluttet min behandling da jeg følte meg lurt, og at dette var mer "business" enn behandling av pasientens plager. Etter å ha vært til en ny tannlege ble det funnet ut at jeg hadde en fylling som var for høy, som hadde gjort mine plager. Da denne ble slipt til, ble plagene redusert betraktelig. Dette kom ikke fram hos tannlege Hogstad.
Bittskinnen jeg brukte under behandlingen må man betale selv, og under behandlingen må man komme innom minst en gang i uken for å slipe den til. Dette koster 900 kroner per gang, og man sitter i stolen rundt 5 minutter. Overpriset.
Det positive er at det er fine lokaler med nytt utstyr, og det er enkelt å få time. Regn med å bli oppringt for innkallelse til ny time, minst en gang i uken.

Dyrt!

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Gikk til tannlege Hogstad etter å ha lest at hans klinikk var spesialisert innenfor kjeveleddsdysfunksjon.
Fikk en 15 minutters konsultasjon med røntgenbilde og en uttalelse om at det ikke var så mye å gjøre med dette.

Håper Hogstad får gjort litt med de 4000 han skulle ha for dette da.

Skinne døgnet rundt ??

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Oppsøkte Hogstad med smerter i ansiktet. Hadde lest nettsidene hans om TMD. Ble møtt med forståelse og han ga meg en grundig forklaring på hvorfor jeg har mye vondt. Behandlingen skulle være skinne på heltid, samt fysioterapi og deretter en korreksjon av bittet. Sluttkostnaden kunne han ikke si noe om, og første del av behandlingen kostet flesk! Samtidig er det å bruke skinne på heltid svært vanskelig å gjennomføre. Hogstad mente at med hans metoden ville jeg bli kvitt plagene. Jeg er skeptisk til behanlingsopplegget og reagerer på prisene hans. Kanskje det fungerer, men virker for meg nesten umulig å gjennomføre. Noen andre som har erfaringer med Hogstad og behandling av TMD problemer???

Profesjonell og faglig oppdatert

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Hogstad har vært min faste tannlege i mer enn 20 år. Han er profesjonell og har alltid virket faglig oppdatert. Det samme gjelder hans tallrike medarbeidere som bidrar til at man føler seg godt ivaretatt.
Han synes å være i forkant når det gjelder å ta i bruk nytt utstyr. Utstyret synes å være det siste nye. Behandlingen skjer fort og effektivt. Fortsatt mer hyggelige ting å finne på enn å dra tll tannlegen, men finner lite å sette fingen på hos Hogstad Om han er dyr eller billig har jeg ingen formening om. Kan trygt anbefales.

Skinne døgnet rundt

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Jeg var der en gang for å vurdere hva jeg skulle gjøre for å fjerne spenninger i kjeve. Han skisserte et dyrt behandlingsopplegg der jeg blant annet skulle gå med en skinne i munnen hele døgnet. Han mente det var eneste løsningen på problemet. Ingen andre tannleger jeg har vært hos har anbefalt denne metoden. Vet ikke om det er en god metode eller ei, men vanskelig å gjennomføre. Han sa at han regnet med at jeg uansett kom til å få kroner på noen av tennene, det hadde han rett i. Det er fremdeles spenninger i kjeven min, men det er veldig stressbetinget. Når jeg er mindre stresset, er problemet mindre.

Dyktig i faget og nøye i arbeidet sitt. Den aller beste!

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Dro til TannAtelieret etter to år med uforklarlige kjeveplager. Har aldri opplevd en så grundig konsultasjon som den jeg fikk hos ham! Han forklarte meg nøye hvordan kjeven fungerer og hvorfor jeg hadde vondt. I tillegg til behandlingen jeg fikk der, ga han meg mange råd om hva jeg burde gjøre selv for at det skulle bli bedre, samt hva fysioterapeuten burde fokusere på. Jeg følte at jeg ble hørt, og at han forstod meg. Kontoret er ordentlig og rent, og administrasjonen er veldig hyggelige.

Alltid kjekt å ha tannlegetime hos Bjørn!

Dyr og middelmådig kvalitet

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Jeg gikk til Bjørn Hogstad i flere år, var ganske fornøyd i starten da jeg i det minste trodde han gjorde en god jobb. Noen år senere falt tann etter tann ut, uvisst av hvilken grunn, men til tross for god hygiene. Det var først når jeg byttet tannlege jeg forstod hvilken dårlig jobb han hadde gjort. Det eneste positive jeg kan si er at det er lett å få time der.