Bjørn Hogstad

Autorisasjon (1977)

Bjørn Hogstad er tannlege i Ullensaker

Siste vurderinger av Bjørn Hogstad

Kan virkelig anbefale Amanda!

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Jeg har gått til Amanda to ganger nå, og er veldig fornøyd! Hun er grundig, behagelig og veldig hyggelig. Jeg har egentlig litt tannlegeskrekk, men føler meg avslappet med Amanda. Anbefaler hun på det sterkeste :-)

Amanda Dalila Sahnoun

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Amanda er verdens beste tannpleier. Med å alltid være utrulig hyggelig, profesjonell, snill og omtenksom -har hun hjulpet meg til å bli kvitt tannlegeskrekken -og faktisk se frem til å komme på klinikken 😍 Greit prisnivå og topp service!!

Meget dyktig kjeve-spesialist og tannlege

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Jeg har hatt TMD (kjeve-problem) og Tannlege Hogstad har reddet meg fra en smertefull hverdag. Takket være Tannlege Hogstad har jeg blitt bra igjen. Han er en kunstner når det gjelder ansiktsmusklatur og kjeveledd. Helt utrolig bra!!

Min hyggeligste tannlegetime noensinne

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Jeg var på min første time hos Tannatelieret idag. Bjørn tok meg varmt imot til en liten snakk om min tannhelse og annet. Dette var en overraskende hyggelig og morsom samtale og jeg fikk umiddelbart inntrykk av de brydde seg om meg og min tannhygiene. Hadde deretter en rens og rutinesjekk hos tannpleier Amanda. Makan til service:) Hun brukte god tid og var virkelig opptatt av at jeg skulle ha det bra. Hun fikk renset opp og jeg ble kvitt (hva jeg kan tenke meg var) tannsten fra flere år tilbake i tid. Ikke bare hadde de god tid til meg, de hadde flotte lokaler og topp moderne utstyr. Anbefales virkelig! Noe dyrt, men verdt hver krone!

Ikke bra, kommer ikke tilbake

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Kom hit for en konsultasjon for lukking av mellomrom mellom fortennner. Bjørn så ikke på tennen mine en eneste gang, kun noen uklare bilder av de. Han var vag ved svar på alle spørsmål og var mest opptatt av å snakke om at jeg trengte en skinne mot gnissing av tenner, noe en tannlege jeg gikk til senere avkreftet. Betalte ingenting for konsultasjoner noe som jeg er fornøyd med, men alt annet var jeg ikke fornøyd med. Følte ikke at jeg ble tatt seriøst eller at mitt beste som pasient var viktig for tannlegen.