Bjørn Hogstad

Autorisasjon (1977)

Bjørn Hogstad er tannlege i Ullensaker

Siste vurderinger av Bjørn Hogstad

En tannlege som tar livstidsansvar for dine tenner

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Både min mann og jeg begynte hos tannlege Bjørn Hogstad etter studiene. Han rettet opp noen gamle skoletannlegesynder, og har vært tydelig på at han ser våre tenner i et langtidsperspektiv. Etter mer enn 20 år er vi begge svært fornøyd - har aldri hatt noen ubehagelige overraskelser, og opplever at vår tannhelse er meget godt ivaretatt. Førsteklasses utstyr, moderne teknikker og en veldrevet praksis der også de ansatte tannpleiere og resepsjonister er svært dedikerte i å gjøre en god jobb. Lett å få time, rask service. Men ingen foreløpige eller halvgode løsninger - så helt billig er det nok ikke. Du kan sikkert finne billigere tannleger. Men tryggheten og kvaliteten har høy opplevd verdi for oss.

Brukt Hogstad i over 20 år, bytter aldri!

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Han er erfaren og oppdatert på nye teknikker, har moderne utstyr som andre tannleger ikke har hørt om. Det er rent, ryddig, kommer alltid inn til time til rett tidspunkt. Han er absolutt ikke av de billigste men det veier opp for god behandling av en oppdatert tannlege. Har aldri hatt vondt etter en time fordi noe er feil. Flotte tannpleiere som renser tennene skikkelig grundig.
Anbefaler han på det sterkeste, og JA det koster å gå til en skikkelig tannlege midt i Oslo sentrum!

Elendig pengesluk

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Jeg gikk til Skogstad på Tannatelieret DA pga noe kjeverelatert som han visstnok skulle ha ekstra god kompetanse på. Etter mitt besøk der hadde jeg vondt i ukesvis og følte et umidelbart behov for å få sjekket skadene etter en helt overdreven fysisk behandling av tannkjøtt og kjeve. Behandlingen gjorde kun vondt verre og kostet over 5000;

Styr unna.

Overpriset business

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Har vært hos Bjørn Hogstad flere ganger i sammenheng med utredning og behandling av TMD.
Overpriset og dårlig service etterhvert. Regn med å måtte betale minst 10 000 kroner for utredning og noe behandling. Jeg avsluttet min behandling da jeg følte meg lurt, og at dette var mer "business" enn behandling av pasientens plager. Etter å ha vært til en ny tannlege ble det funnet ut at jeg hadde en fylling som var for høy, som hadde gjort mine plager. Da denne ble slipt til, ble plagene redusert betraktelig. Dette kom ikke fram hos tannlege Hogstad.
Bittskinnen jeg brukte under behandlingen må man betale selv, og under behandlingen må man komme innom minst en gang i uken for å slipe den til. Dette koster 900 kroner per gang, og man sitter i stolen rundt 5 minutter. Overpriset.
Det positive er at det er fine lokaler med nytt utstyr, og det er enkelt å få time. Regn med å bli oppringt for innkallelse til ny time, minst en gang i uken.

Dyrt!

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Gikk til tannlege Hogstad etter å ha lest at hans klinikk var spesialisert innenfor kjeveleddsdysfunksjon.
Fikk en 15 minutters konsultasjon med røntgenbilde og en uttalelse om at det ikke var så mye å gjøre med dette.

Håper Hogstad får gjort litt med de 4000 han skulle ha for dette da.