Bjørn Hogstad

Bjørn Hogstad er tannlege i Ullensaker

Siste vurderinger av Bjørn Hogstad

Skinne døgnet rundt ??

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Oppsøkte Hogstad med smerter i ansiktet. Hadde lest nettsidene hans om TMD. Ble møtt med forståelse og han ga meg en grundig forklaring på hvorfor jeg har mye vondt. Behandlingen skulle være skinne på heltid, samt fysioterapi og deretter en korreksjon av bittet. Sluttkostnaden kunne han ikke si noe om, og første del av behandlingen kostet flesk! Samtidig er det å bruke skinne på heltid svært vanskelig å gjennomføre. Hogstad mente at med hans metoden ville jeg bli kvitt plagene. Jeg er skeptisk til behanlingsopplegget og reagerer på prisene hans. Kanskje det fungerer, men virker for meg nesten umulig å gjennomføre. Noen andre som har erfaringer med Hogstad og behandling av TMD problemer???

Profesjonell og faglig oppdatert

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Hogstad har vært min faste tannlege i mer enn 20 år. Han er profesjonell og har alltid virket faglig oppdatert. Det samme gjelder hans tallrike medarbeidere som bidrar til at man føler seg godt ivaretatt.
Han synes å være i forkant når det gjelder å ta i bruk nytt utstyr. Utstyret synes å være det siste nye. Behandlingen skjer fort og effektivt. Fortsatt mer hyggelige ting å finne på enn å dra tll tannlegen, men finner lite å sette fingen på hos Hogstad Om han er dyr eller billig har jeg ingen formening om. Kan trygt anbefales.

Skinne døgnet rundt

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Jeg var der en gang for å vurdere hva jeg skulle gjøre for å fjerne spenninger i kjeve. Han skisserte et dyrt behandlingsopplegg der jeg blant annet skulle gå med en skinne i munnen hele døgnet. Han mente det var eneste løsningen på problemet. Ingen andre tannleger jeg har vært hos har anbefalt denne metoden. Vet ikke om det er en god metode eller ei, men vanskelig å gjennomføre. Han sa at han regnet med at jeg uansett kom til å få kroner på noen av tennene, det hadde han rett i. Det er fremdeles spenninger i kjeven min, men det er veldig stressbetinget. Når jeg er mindre stresset, er problemet mindre.

Dyktig i faget og nøye i arbeidet sitt. Den aller beste!

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Dro til TannAtelieret etter to år med uforklarlige kjeveplager. Har aldri opplevd en så grundig konsultasjon som den jeg fikk hos ham! Han forklarte meg nøye hvordan kjeven fungerer og hvorfor jeg hadde vondt. I tillegg til behandlingen jeg fikk der, ga han meg mange råd om hva jeg burde gjøre selv for at det skulle bli bedre, samt hva fysioterapeuten burde fokusere på. Jeg følte at jeg ble hørt, og at han forstod meg. Kontoret er ordentlig og rent, og administrasjonen er veldig hyggelige.

Alltid kjekt å ha tannlegetime hos Bjørn!

Dyr og middelmådig kvalitet

Klinikk: Tannatelieret DA Skrevet

Jeg gikk til Bjørn Hogstad i flere år, var ganske fornøyd i starten da jeg i det minste trodde han gjorde en god jobb. Noen år senere falt tann etter tann ut, uvisst av hvilken grunn, men til tross for god hygiene. Det var først når jeg byttet tannlege jeg forstod hvilken dårlig jobb han hadde gjort. Det eneste positive jeg kan si er at det er lett å få time der.