Profilbilde av tannlege Anna Katarzyna

Anna Katarzyna

Profilbilde av tannlege Anna Katarzyna

Om

Anna-Katarzyna har mange års bred erfaring som allmenntannlege. Hun jobber i hovedsak med konserverende behandling, og tar også mindre protetiske jobber, som korte broer, eller kroner.

Autorisasjon (2009)

Anna Katarzyna er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anna Katarzyna

Ikke spesielt godt håndverk

Klinikk: Eurodent Oslo Skrevet

Jeg mener denne tannlegen har mye å gå på når det gjelder utførelse og håndverket som skal gjøres.
En fylling som aldri ble bra, falt ut i dag. savner perfeksjonismen.

Ellers fikk jeg inntrykk av Eurodent, som jeg ble anbefalt av en venn, prøver å få deg inn som pasient ved å lokke med billig undersøkelse og deretter høste deg for penger. Dyreste erfaringen jeg har fått på mine snaue 40 år.

God service!

Klinikk: Eurodent Oslo Skrevet

Jeg har vært kunde hos Katarzyna i flere år og hun er en meget dyktig person. God tannlege med humor! Forteller alt hun gjør og passer på at du har det bra. God service!

Veldig bra tannlege

Klinikk: Eurodent Oslo Skrevet

Denne tannlegen ble anbefalt av vennen min. Hun er veldig forståelsesfull og omtenksom. Jobber rolig men veldig effektivt, føler man slapper av hos henne.

Dårlig kompetanse

Klinikk: Eurodent Oslo Skrevet

Jeg hadde en time her ifm en rotfylling. Assistenten var hyggelig, men tannlegen var sur og kaldt. Jeg fortalte flere ganger om min tannlegeskrekk, men dette var vist ikke av interesse for denne tannlegen. Jeg fikk bedøvelse. 5 doser, men da tannlege startet å bore kjente jeg fortsatt smerte. Hun avsluttet da behandling og fakturerte for en ufullverdig tjeneste. Nå er det 2 dager siden og der jeg ble bedøvet føles fortsatt ømt og hoven. Jeg ble da henvist til en spesialist, som ikke hadde plass før 3 uker senere. Kan ikke du fullføre en behandling pga manglende kompetanse bør du ikke jobbe med den. Hold deg unna.

Bra tannlegebehandlibg

Klinikk: Eurodent Oslo Skrevet

Godt fornøyd med tannlegebehandlingen. Profesjonell behandling og god oppfølging til en veldig god pris! 😊