Wencke Stene-Johansen

Parkveien 60 0254 Oslo

Siste vurderinger av Wencke Stene-Johansen

Super tannlege

Klinikk: Tannlegene Stene-Johansen AS Skrevet

Har benyttet Stene-Johansen i en årrekke med besøk både hos Wencke og tannpleier. Det har utelukkende vært en positiv opplevelse, de er alltid blide og positive med masser av sjarm og god stemning. Det er faktisk helt motsatt følelse fra da jeg var barn og måtte til skoletannlegen.
Alle som jobber der virker superinteressert i arbeidet sitt og jeg har ikke opplevd noe annet enn førsteklasses arbeid og tannhelse handler om livskvalitet så spesielt om du ikke er veldig glad i å gå til tannlegen så anbefaler jeg sterkt å legge neste besøk til Stene-Johansen!

Wencke er den hyggeligste tannlegen jeg har truffet i hele mitt liv!

Klinikk: Tannlegene Stene-Johansen AS Skrevet

For det første Wencke en utrolig søt og sjarmerende dame.
At hun dessuten er sett på som Norges dyktigste spesialist i tannlegeskrekk (odontofobi) og er utrolig forsiktig og nøye med alt hun foretar seg med dine tenner er helt fantastisk. Jeg har tidligere blitt medisinert med Rohypnol og/eller lystgass da jeg akkutt har måttet oppsøke tannlege. Hos Wencke har ingenting vært vondt eller vanskelig uansett hva hun har gjort. Jeg gikk tidligere til tannlegehøyskolen grunnet ekstrem tannlegeskrekk og sjefen for avdelingen anbefalte meg å ta kontakt med Wencke som den fremste og dyktigste (av alle de som er spesialister innen odontofobi). Tidligere har jeg oppsøkt tannlege ca hvert 10 år, nå går jeg 4 ganger /året.
Hun er en stjerne som dessverre snart går av med pensjon. Jeg aner ikke hvem jeg skal oppsøke istedenfor.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Tannlegene Stene-Johansen AS Skrevet

Fantastisk hyggelig dame som er veldig forsiktig i munnen din. Hun har aldri gjort noe som helst som har gjort vondt. For en med tidligere (nå kurert) tannlegeskrekk er hun er funn.