Bestill time

Profilbilde av tannlege Flemming Christenson

Bestill time

Undersøkelse (ny pasient)
Pris: 790 kr

Komplett undersøkelse inkl. røntgen, sjekk, rens, puss og polering.

I dag 20. apr I morgen 21. apr Man 22. apr Tir 23. apr Ons 24. apr

Om

Utdanning: Det odontologiske fakultet, Oslo.

Flemming ble ferdig utdannet i 2009. Han er en allmennpraktiserende tannlege med spesialisering i implantatprotetikk. Han utfører de fleste typer tannbehandlinger, blant annet estetiske behandlinger som kroner, bro, implantater og proteser. Flemming har jobbet hos oss siden 2018.

Flemming snakker norsk og engelsk.

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Flemming Christenson er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Flemming Christenson

Ventet 40 år med å gå til tannlegen 🙄

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Du gjør en fantastisk jobb. Den tannlege skrekken jeg hadde når jeg oppsøkte deg, er nesten borte. Jeg sover godt om natten nå og gruer jeg meg ikke lengre til å møte opp, selv om jeg sikkert virker anspent av og til. Vil bare si at jeg er utrolig glad for den profesjonelle behandlingen du gir, i et tempo som jeg er veldig fornøyd med!. Du informerer godt både fortløpende og langsiktig om hva vi skal igjennom. Jeg er glad for at jeg endelig turte å ta steget helt ut. Ser fram mot avslutningen og fremtidig oppfølging.

Meget treffsikker tannlege!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Har fått bygget opp tann med krone. Veldig proff i arbeid. Krone og bitt satt med engang! Tannlegen har veldig god feeling i arbeidet. Tann/krone faller naturlig inn med resten av tann raden.

Utrolig dyktig tannlege!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Flink tannlege som vet hva han driver med!

Jeg sliter med tannlegeskrekk, men her var det minimalt med ubehag mens tennene ble fikset. Lytter til dine ønsker og behov, og jobber effektivt slik at man slipper å sitte der i timesvis.

Fine lokaler og hyggelig service gjør at denne tannlegen anbefales på det sterkeste!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Har hatt Flemming som tannlege i noen år nå, og han har utført både fylling og fjerning av visdomtenner på meg. Har utelukkende hatt kjempe gode opplevelser, og han er virkelig en fantastisk tannlege som ivaretar meg som pasient på en utmerket måte! Han har lagt opp en god og preventiv behandlingsplan. Anbefales virkelig på det sterkeste!

En knakende effektiv og god tannlege.

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Han utfører sine arbeider smertefritt og resultatet er hittil meget bra. En langtidsvurdering må komme når det er gått noe tid. Alle på klinikken er dyktige og glade i sjokolade. (Med unntak av tannlegen) Dessverre er det viktig å spise dette for å opprettholde litt arbeide med tannreparasjoner, selv om det er best å holde Karrius og Bakktus unna.