Leiv Martin Kvæstad

Madlamarkveien 2a 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Leiv Martin Kvæstad

Hyggelig og flink tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Sola Skrevet

Jeg er veldig fornøyd på Colosseumklinikken med Leiv Martin som tannlege. Jeg har hatt tannlegeskrekk i flere år pga dårlige skoletannleger i tenårene, men tannlegeskrekken min har hvertfall blitt kraftig redusert etter å ha vært på Colosseumklinikken.

Jeg har inntrykk av at han vet hva han snakker om og tar riktige avgjørelser ut i fra hva han ser. Han virker dyktig og effektiv samtidig som han tar seg tid til å se den som sitter i stolen.

Når jeg har fått fyllinger er en han flink til å forklare hva han gjør så jeg ikke ikke blir bekymret fordi jeg ikke vet hva som skjer, samtidig forklarer han ikke så i detaljer at jeg blir skremt av den grunn. Både han og assistenten som har vært med er veldig hyggelige og flinke til å spørre om det går bra underveis.

Jeg har også fått god informasjon om priser underveis og fått god informasjon om hva som bør fiskes raskt og hva som kan vente litt lenger. Sluttregningen ble som forventet.

De som sitter i resepsjonen er også blide og hyggelige og jeg har fått raskt time. Jeg er alt-i-alt veldig fornøyd med Colosseumklinikken og med Leiv Martin som tannlege.