Ayden Ali Rana

Autorisasjon (2010)

Ayden Ali Rana er tannlege i Kongsberg

Siste vurderinger av Ayden Ali Rana

Ayden Ali Rana er en profesjonell tannlege.

Klinikk: Vestsiden Tannlegekontor Skrevet

Ayden Ali Rana er en profesjonell tannlege som jeg er svært fornøyd med. Han er både grundig og hyggelig. Etter flere omfattende behandlinger sitter jeg igjen med et veldig godt resultat. Jeg vil anbefale ham på det varmeste til alle som måtte trenge en god tannlege.

[Navn fjernet av moderator]

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Vestsiden Tannlegekontor Skrevet

Svært behagelig tannlege, rolig og forklarer alt han gjør og hvorfor han gjør det. Svært tillitsskapende og utrolig kunnskapsrik. Du er i de beste hender!

Den beste tannlegen jeg har hatt så langt, og jeg vil ikke endre. Veldig oppmerksom, sier alltid hva han skal gjøre.

Klinikk: Vestsiden Tannlegekontor Skrevet

I tillegg til assistentene, veldig oppmerksomme og veldig vennlige,
Jeg har måttet reise dit tre ganger og til og med uten avtale hjalp de alltid, jeg dro ikke uten å bli konsultert.
Uten tvil, gode fagfolk, anbefaler jeg det på alle nivåer.

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Vestsiden Tannlegekontor Skrevet

Byttet tannlege da jeg var misfornøyd der jeg var, Ali Rana er en behagelig person, rolig og forsikrer seg alltid om at du har det bra. Man merker nesten ikke at han holder på. Utrolig fornøyd med valg av tannlege.

Fantastisk

Klinikk: Vestsiden Tannlegekontor Skrevet

Fjernet visdomstann og ble utrolig godt ivaretatt da jeg har tannlegeskrekk. Jeg har vært hos en del tannleger men dette er den beste jeg har blitt behandlet av. Anbefaler Ayden Ali og hans kolleger på det varmeste. Fikk dessuten time veldig raskt.