Stefan Andreas Pettersen

Tøyen Tannlegevakt AS

2002

Tøyen Tannlegevakt AS Priser mangler

Tøyen Tannlegevakt AS Telefonnummer22 19 18 0022 19 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjølberggata 29 0653 Oslo
Stefan Andreas Pettersen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Stefan Andreas Pettersen

effektiv, hyggelig, flink tannlege som kan jobben sin!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

super tannlege som var proff fra start til slutt! han fikk meg til å føle meg trygg og klar for behandling og gjorde dette effektivt og uten smerter.

flink fyr

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

veldig flink fyr, utrolig dyktig på det han driver med, gjorde en rotfylling som han utførte perfekt.
eneste negative er at det ble litt dyrt, men nesten verdt det for den kvaliteten som ble utført.

Ikke bra

Klinikk: Stefan Andreas Pettersen Skrevet

Grei tannlege dersom du skal trekke tenner eller få hjelp med noe akutt, men styr unna dersom du skal rotfylle eller gjøre andre ting. Måtte oppsøke spesialist som nå har re-rotfylt 2 stk tenner (i den ene rotfylte tannen var det en kanal som hadde blitt oversett og som skulle vært rotfylt, noe som utviklet seg til en stor betennelse). Tannspesialister har heldigvis klart å redde tennene, men jeg har betalt mange ti tusener kroner ekstra, fordi arbeidet som var gjort før dessverre ikke var godt nok utført.

Kjempe fornøyd!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg har alltid slitt med tannlegeskrekk å har hatt dårlig erfaring med tannleger tidligere ,noe som har gjort at jeg tidligere har unngått tannleger for en hver pris! Og jeg grua meg ekstremt mye til timen hos tannlegevakta, når jeg måtte til tannlegen en sen fredags kveld,men det gikk over all forventning og jeg følte meg trygg og ivaretatt i stolen! Helt fantastisk!! Så nå gleder jeg meg faktisk til og få orden på tennene mine😊
så jeg er iallefall veldig glad for at jeg er så heldig å kom over en så hyggelig og rolig tannlege 😊

Dyktig tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har vært pasient i flere år og er svært fornøyd med behandlingen samt oppfølgingen jeg har fått. Alltid blid, flink til å forklare, effektiv og nøye. Sjelden ventetid og prisene er heller ikke avskrekkende. Anbefales!