Stefan Andreas Pettersen

Stefan Andreas Pettersen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Stefan Andreas Pettersen

Dyktig tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har vært pasient i flere år og er svært fornøyd med behandlingen samt oppfølgingen jeg har fått. Alltid blid, flink til å forklare, effektiv og nøye. Sjelden ventetid og prisene er heller ikke avskrekkende. Anbefales!

Grei nok

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Var på tannlegevakta ved et akutt problem fordi den faste tannlegen ikke hadde ledig time. Fikk løst det viktigste. Han gjorde at jeg følte meg trygg, men syns ikke han var den beste tannlegen og kommer ikke til å bytte fra den faste. Dessuten var det for dyrt.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har hatt Pettersen som fast tannlege nå i noen år.
Han er en flink og nøye tannlege. Forklarer og viser på pc-skjerm hva som bør/må gjøres. Har topp moderne utstyr. Hvis du har litt "tannlege skrekk", er han en tannlege du burde velge.
Jeg er veldig fornøyd og vil anbefale Pettersen.

Smerter etter behandling

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg har før skrytt av tannlegen, men det viser seg at det slår kontra når noe går galt. Bro erstatning for en fortann oppleves svært ubehagelig/vondt etter behandling.

Flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Stefan er en veldig hyggelig og dyktig tannlege. Han jobber rask og er veldig flink til å forklare ting før han setter i gang en behandling. Har gått fast hos han i 4 år nå og er fortsatt veldig fornøyd. Anbefaler på det sterkeste.

Dyktig i faget sitt!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Flink tannleg og Jeg er veldig fornøyd med Stefan. Har brukt han siden 2012 og kommet til å fortsette å bruk han som min fast tannlege.

Behagelig opplevelse

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Tannlegebesøk hos Stefan er nok det beste man kan får uten narkose. Han diskuterer tiltakene og gjennomfører dem med bestemte bevegelser. For en med tannlegeskrekk er empatinivået akkurat passe - nok for at man kan føle seg respektert men ikke for mye for å unngå totalt sammenbrudd.

Meget fornøyd

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har gått fast til Stefan i 4 år nå. Han er profesjonell og ryddig. God pris og ingen overfakturering.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Holder alltid tidene. Faglig dyktig. Kommer alltid med forslag til behandling før noe blir gjort. Føler meg godt ivaretatt.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Veldig flink. Hensynsfull. Veldig flink til å forklare hva som skal skje i behandlingen. Har ikke noe problemer med å anbefale denne tannlegen videre.

Flink tannlege.

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har følt meg godt ivaretatt. Han er beroligende, flink til å forklare underveis. Effektiv og hyggelig.

En rydig og grundig tannlege.

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg følte meg godt ivaretatt fra første stund. Stefan var tydelig på hva som var årsak og virkning. Han ga en grundig forklaring og la opp et behandlingsforløb. Viste røntgenbildet og spurte hva jeg så, skapte nysgerrighet før han kom med sin tolkning.
Han var tydelig på at dette var et samarbeidsprojekt, jeg skulle gjøre min del i den daglige tandpleie og han skulle gjøre sin med dybdebehandling. Nå er vi i vedlikeholdelsesfasen.
Jeg har tiltro og tillit til hans behandling.

Norges beste tannlege!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Etter mange år uten tannlegebesøk var det behov for en skikkelig totalservice. Min tannlegeskrekk ble kurert allerede etter første besøk hos Stefan. Han er beroligende, har humoristisk sans, er effektiv og mine behandlinger over tre uker ble gjort uten smerter og ubehag. På grunn av den fantastiske behandling jeg fikk av Stefan, har jeg ingen problemer med å gå til jevnlige tannlegebesøk i fremtiden. Jeg anbefaler Stefan på det sterkeste, og vil aldri bytte tannlege igjen.

Utrolig fornøyd

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg hater å gå til tannlegen, men etter å hatt en utrolig positiv opplevelse etter å ha vært hos Stefan. Må jeg si at det har forandret seg veldig. Han var veldig opptatt av jeg hadde det bra, når jeg satt i stolen. Og jeg er super fornøyd med mitt resultat.

Effektiv og hyggelig

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Min type tannlege: rett på sak, effektiv og hyggelig. Flink til å forklare underveis når jeg spurte om ting, og gav veldig gode råd om videre oppfølging.

Beste tannlegen!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Nå er jeg "snart" ferdig hos verden beste, hyggeligste og flinkeste tannlege, jeg kan smile både med overtennene og undertennene, han har til og med kurerte tannlegeskrekken. Takk så langt Stefan!

Verdens hyggeligste tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Stefan er en flott tannlege med mye god humor,empati og kunnskap.Du føler deg i gode hender når du er der.Jeg har gått fast hos Stefan i de siste 4-5 åra og kommer ikke til å bytte.Selv om jeg nå bor i utlandet! Har kun positive ting å si om behandlingen jeg får hos Stefan og på Tøyen tannlegevakt.

Profesjonell, nøye og hyggelig

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Denne tannlegen er meget hyggelig, og gjør arbeidet sitt raskt og effektivt. Kan bare rose ham i forhold til andre i faget, herunder også behandlingen av pasienter med tannlegeskrekk, noe som krever god kommunikasjon. Flink til å informere og gi råd og veiledning. Jeg hadde store tannutfordringer som ble løst på en fantastisk måte. Mine beste anbefalinger.

Lite hyggelig tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Fikk raskt time, noe som selvsagt er svært positivt. Utover dette må jeg meg lite fornøyd med behandlingen. Stiller meg bak uttalelsene her om at denne tannlegen virker overlegen, pompøs og antagelig begynner å bli ganske lei av jobben sin.

Han var tidvis frekk og langt fra hyggelig. Selv var jeg på ingen måte vanskelig, har heller ikke tannlegeskrekk, men dette var en ubehagelig opplevelse.

Kommer aldri til å gå dit igjen.

Beste tannlege ever!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har vært hos endel tannleger i mitt liv, men har aldri følt meg så ivaretatt og hensyntatt som hos Stefan. Ikke bare har jeg tannlegeskrekk, men jeg ber også normalt om bedøvelse for selv det aller minste. Hos Stefan følte jeg meg så trygg at jeg klarte å rotfylle uten bedøvelse. Farvel tannlegeskrekk og alle andre tannleger. Ingen andre enn Dr. Pettersen får røre meg etter dette. Kan ikke skryte nok!