Stefan Andreas Pettersen

Tøyen Tannlegevakt AS

2002

Tøyen Tannlegevakt AS Priser mangler

Tøyen Tannlegevakt AS Telefonnummer22 19 18 0022 19 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjølberggata 29 0653 Oslo
Stefan Andreas Pettersen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Stefan Andreas Pettersen

Kjempe fornøyd!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg har alltid slitt med tannlegeskrekk å har hatt dårlig erfaring med tannleger tidligere ,noe som har gjort at jeg tidligere har unngått tannleger for en hver pris! Og jeg grua meg ekstremt mye til timen hos tannlegevakta, når jeg måtte til tannlegen en sen fredags kveld,men det gikk over all forventning og jeg følte meg trygg og ivaretatt i stolen! Helt fantastisk!! Så nå gleder jeg meg faktisk til og få orden på tennene mine😊
så jeg er iallefall veldig glad for at jeg er så heldig å kom over en så hyggelig og rolig tannlege 😊

Dyktig tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har vært pasient i flere år og er svært fornøyd med behandlingen samt oppfølgingen jeg har fått. Alltid blid, flink til å forklare, effektiv og nøye. Sjelden ventetid og prisene er heller ikke avskrekkende. Anbefales!

Grei nok

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Var på tannlegevakta ved et akutt problem fordi den faste tannlegen ikke hadde ledig time. Fikk løst det viktigste. Han gjorde at jeg følte meg trygg, men syns ikke han var den beste tannlegen og kommer ikke til å bytte fra den faste. Dessuten var det for dyrt.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har hatt Pettersen som fast tannlege nå i noen år.
Han er en flink og nøye tannlege. Forklarer og viser på pc-skjerm hva som bør/må gjøres. Har topp moderne utstyr. Hvis du har litt "tannlege skrekk", er han en tannlege du burde velge.
Jeg er veldig fornøyd og vil anbefale Pettersen.

Smerter etter behandling

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg har før skrytt av tannlegen, men det viser seg at det slår kontra når noe går galt. Bro erstatning for en fortann oppleves svært ubehagelig/vondt etter behandling.