Stefan Andreas Pettersen

Kjølberggata 29 0653 Oslo

Siste vurderinger av Stefan Andreas Pettersen

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Holder alltid tidene. Faglig dyktig. Kommer alltid med forslag til behandling før noe blir gjort. Føler meg godt ivaretatt.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Veldig flink. Hensynsfull. Veldig flink til å forklare hva som skal skje i behandlingen. Har ikke noe problemer med å anbefale denne tannlegen videre.

Flink tannlege.

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har følt meg godt ivaretatt. Han er beroligende, flink til å forklare underveis. Effektiv og hyggelig.

En rydig og grundig tannlege.

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg følte meg godt ivaretatt fra første stund. Stefan var tydelig på hva som var årsak og virkning. Han ga en grundig forklaring og la opp et behandlingsforløb. Viste røntgenbildet og spurte hva jeg så, skapte nysgerrighet før han kom med sin tolkning.
Han var tydelig på at dette var et samarbeidsprojekt, jeg skulle gjøre min del i den daglige tandpleie og han skulle gjøre sin med dybdebehandling. Nå er vi i vedlikeholdelsesfasen.
Jeg har tiltro og tillit til hans behandling.

Norges beste tannlege!

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Etter mange år uten tannlegebesøk var det behov for en skikkelig totalservice. Min tannlegeskrekk ble kurert allerede etter første besøk hos Stefan. Han er beroligende, har humoristisk sans, er effektiv og mine behandlinger over tre uker ble gjort uten smerter og ubehag. På grunn av den fantastiske behandling jeg fikk av Stefan, har jeg ingen problemer med å gå til jevnlige tannlegebesøk i fremtiden. Jeg anbefaler Stefan på det sterkeste, og vil aldri bytte tannlege igjen.