Stefan Andreas Pettersen

Stefan Andreas Pettersen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Stefan Andreas Pettersen

Dyktig tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har vært pasient i flere år og er svært fornøyd med behandlingen samt oppfølgingen jeg har fått. Alltid blid, flink til å forklare, effektiv og nøye. Sjelden ventetid og prisene er heller ikke avskrekkende. Anbefales!

Grei nok

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Var på tannlegevakta ved et akutt problem fordi den faste tannlegen ikke hadde ledig time. Fikk løst det viktigste. Han gjorde at jeg følte meg trygg, men syns ikke han var den beste tannlegen og kommer ikke til å bytte fra den faste. Dessuten var det for dyrt.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har hatt Pettersen som fast tannlege nå i noen år.
Han er en flink og nøye tannlege. Forklarer og viser på pc-skjerm hva som bør/må gjøres. Har topp moderne utstyr. Hvis du har litt "tannlege skrekk", er han en tannlege du burde velge.
Jeg er veldig fornøyd og vil anbefale Pettersen.

Smerter etter behandling

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg har før skrytt av tannlegen, men det viser seg at det slår kontra når noe går galt. Bro erstatning for en fortann oppleves svært ubehagelig/vondt etter behandling.

Flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Stefan er en veldig hyggelig og dyktig tannlege. Han jobber rask og er veldig flink til å forklare ting før han setter i gang en behandling. Har gått fast hos han i 4 år nå og er fortsatt veldig fornøyd. Anbefaler på det sterkeste.