Anders Mosgren

Anders Mosgren er tannlege i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anders Mosgren

Verdens beste tannlege

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Tipp topp! Super hyggelig, veldig dyktig og har god tid til meg som pasient. Svarer på alle spørsmål jeg har - både "dumme" og de litt mer fornuftige. Har studentrabatt. Spør meg ofte hvordan jeg har det ellers. Er ikke sur fordi jeg snuser, men råder meg selvsagt til å slutte. Har alltid en god følelse når jeg går fra Anders Mosgren!

Meget fornøyd

Meget fornøyd
Veldig forståelsefull, og tar seg tid til å spørre om plager.
Og forklarer tydelig og forståelig om inngrep og behandling

Veldig bra

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Veldig hyggelig tannlege, som virker faglig veldig sterk. Forklarer godt mens han jobber, veldig beroligende for oss med tannlegeskrekk. Jobber effektivt, enkelt å få time.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Utrolig dyktig og flink tannlege, som utfører jobben på en strålende måte. Han er munter, hyggelig og imøtekommende. Faglig god, forklarer alt han skal gjøre på en enkel måte. Jeg hadde ikke vært hos noen tannlege på 7 år og var livredd, men han fikk meg til å føle ivaretatt og trygg. Han var veldig forståelsesfull og tok hensyn til min redsel og tok seg god tid til å forklare og gjøre meg trygg på det som skulle skje. Er ikke lenger redd for å gå til tannlegen, så lenge det er Anders som møter meg!

Flink og hyggelig tannlege!

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Anders Mosgren er en hyggelig ung tannlege. Han tar seg tid til å forklare ting for deg og du føler deg godt ivaretatt. Her møter du ingen fordommer for tidligere fyllinger eller "dårlige tenner". Kan absolutt anbefales!

Kan bli bedre:
Var en del forsinket. Jeg kom ikke inn før 30 min etter oppsatt time.

Snille tannlegen!

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Tannlege Mosgren er snill og søt og synger når han jobber. Håper du aldri slutter! :)