Zahra Armingohar

Klinikk

Tannlegene i Bogstadveien 51

Bogstadveien 51 0366 Oslo

Siste vurderinger av Zahra Armingohar

Kjempe snill og pedagogisk tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Er så glad jeg har funnet Zara! Hun er den beste tannlegen jeg har møtt! Er lenge siden jeg bodde i Oslo, men jeg reiser langt for å fortsette å komme til henne! Bytter aldri ut henne! Føler hun virkelig leser av meg når jeg blir redd/urolig, og lar meg få litt puste-pause slik at jeg slapper av igjen, før hun fortsetter med arbeidet. Veldig forståelig og pedagogisk ved at hun forteller deg hva hun skal gjøre før hun gjør det, og hva hun gjør når hun gjør det. Hvis man vil høre da. Og for meg er det veldig beroligende å vite hva som skal skje! :)

Er veldig bra studentpriser også.

Veldig bra de har kveldsåpent noen dager i uken!

Anbefalt!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Har vært hos Zahra to ganger, og tannlegeskrekken etter slurvete tannleger forsvant etter det. Hun er flink til å fortelle hva hun gjør, og er dessuten den eneste tannlegen jeg har hatt som faktisk har fortalt meg at perlemorsflekkene mine, uansett hvor hvite de er, betyr svak emalje og støtte fra staten til behandling av hull. Alle andre har tatt betalt for det. Hun tar jobben sin seriøst og er i tillegg utrolig hyggelig!

A+

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Dette er en kvinne som virkelig kan faget sitt og kommuniserer det på en utmerket måte. Hun håndterer behandlingen med en gjennomført profesjonell tilnærming og har den perfekte balansen i henhold til pasient. I tillegg til å utstråle faglig dyktighet, har hun som en god bonus et vinnende vesen og en behagelig aura. Det var virkelig en god opplevelse fra ende til annen, jeg gir de beste anbefalinger og gleder meg allerede til neste års tannlegebesøk!

Veldig flink

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Zahra amingohar er veldig flink og hyggelig tannlege.

Veldig fornøyd med tannlegene i Bogstadveien 51

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Zahra er en behagelig tannlege som virkelig virker å kunne faget sitt. Flink til å informere om neste steg underveis i behandlingen, opptrer rolig og lytter til pasienten, samt gir tips og råd i etterkant. Ikke noe å utsette på.