Pia Lande

Klinikk

Sinsen Tannhelse

Sinsenterrassen 9 0574 Oslo

Siste vurderinger av Pia Lande

En trygg og god opplevelse!

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Har primært vært hos tannlege kun ved akutte behov de siste årene, noe som i seg selv ikke er bra, men årsaken er "tannlegeskrekk". Har også prøvd tannleger som sier de er "experter" på dette, har veldig blandet erfaring med tannleger, for det meste mindre gode.

Bestillte i utgangspunktet time for å fikse på en tann som burde vært fikset for noen år siden, samtidig som jeg er inneforstått med at det er et "vedlikeholdsetterslep" som er ganske så stort.
Men når man ikke er glad i tannlegen, så blir det en tung bør. Selv syntes jeg nok at jeg har en krevende "case", men det føles noen kilo lettere allerede etter første besøk hos Pia.

Pia tilpasser behandlingen, stopper og tar pauser underveis, ser til at man har det bra, hun er drivende dyktig på å forklare hva som skjer og hva hun gjør under behandlingen, pedagogisk og en tålmodighet som er få forunt, kan virkelig dette med å jobbe med mennesker.
Hun gir også tips og råd om videre behandling, uten at hun "pusher" deg, men veileder om ulike muligheter man har på en vennlig og hyggelig måte.

En utrolig bra tannlege som anbefales på det varmeste!

Behagelig og profesjonell

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Pia fikk meg til å slappe av, og var både hyggelig og hensynsfull. Anbefales på det varmeste.

Hyggeligste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Bodd i Oslo i 8 år, prøvd 5 tannleger. Pia er fantastisk, forklarende å gjør en grundig jobb. Forteller deg alt på en forståelig og informativ måte hele veien. Inkluderende menneske som ser deg istendenfor en bare en kunde. Hun forteller deg om riktig tannhygiene på en hyggelig å ikke mastet negativ måte (ikke som du er et dumt barn som mange andre tannleger gjør) så man faktisk får lyst til å høre på hva hun har å si. Beliggenheten er det eneste som er litt negativt, den er litt merkelig, men det ble glemt så fort jeg forstod hvor hyggelig og hvor bra behandlingen var. Har nå hvert der 3 ganger, vil nok aldri bytte igjen selv om jeg flytter fra Oslo.

En positiv opplevelse

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Jeg er ikke så ofte hos tannlegen - og liker det heller ikke. Timen hos Pia ble, noe overraskende, en positiv opplevelse.

Hun var smilende og vennlig i tonen. Jeg følte meg som en person - ikke en pasient. Hun var flink til å forklare underveis og bedøvelsen ble satt uten at det gjorde vondt.

Liker som sagt ikke tannlegen, men dette var helt ålreit

Nøyaktig og flink tannlege

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Tannlegen brukte god tid på både å forklare og gi råd. Jeg har mye problemer med ising i tennene og synes derfor det er veldig ubehagelig å gå til tannlegen, noe hun tok hensyn til under behandlingen.