Christian Hovden Dybvik

Klinikk

Daaeskogen Tannlegesenter AS

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av Christian Hovden Dybvik

Eon av de dyktigste tannlege jeg har hatt.

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Dyktig tannlege, anbefale til de som ikke har fast tannlege ende. Tryghet, meget flink, profesjonell, god råd for tannpleie, vennlig, høykunnskap, kompetansedyktig.

Glimrende

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig dyktig og god tannlege som virkelig veit ka han driver med. Var hos en tannlege her i bygda og ej sei berre trøste å bære. Nei, takke meg til Christian. E heldig ej som fikk plass under vingene hans. Anbefales på det varmeste. Mange bedøvelses-sprøyter he blitt satt der ej spurte etterpå: E den satt no??(merka det ikkje ej) Flink,flink,flink

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Min tannlegeskrekk er nesten borte. Den beste tannlegen jeg har hatt. Jeg gruer meg ikke lengre til å besøke tannlegen. Flink til å forklare underveis. Rolig, men samtidig effektiv.

Den beste tannlegen i området

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Rolig, forklarer hva som må gjøres i detalj, og hva han gjør underveis. Detaljert, perfeksjonist, forsiktig og nøye på at alt skal være skikkelig og ikke gjøre vondt. Han har et flott vesen og er en fantastisk flink tannlege. Anbefales til alle i alle aldre. Vil sikkert være utrolig flink med barn også.

Verdens mest fantastiske mann!

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk hele livet til christian kom inn i bildet! Han er så flink å rolig i arbeidet sitt, og jeg går alltid ut derifra med et smil og gleder meg til jeg skal tilbake! Ikke minst flink til å forklare å gjør slik jeg ikke kjenner smerter!