Christian Hovden Dybvik

Christian Hovden Dybvik er tannlege i Ålesund

Siste vurderinger av Christian Hovden Dybvik

Dyktig

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig flink tannlege.møter pasienten, respekterer frykt og er veldig flink å forklare og berolige. Gjør godt arbeid! Tommel opp!

Høyt prisnivå og mye prat

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg ble ikke imponert da jeg gikk hos Dybvik. Jeg syns han bruker for lang tid til behandling av relativt enkle jobber. Hadde problemer etter en fylling hos han som aldri ble helt bra. Skiftet tannlege og har nå en veldig dyktig tannlege i Ålesund sentrum. Fikk ny fylling på to av mine tenner som ble behandlet hos han. Med det prisnivået han ligger på så blir kostnadene høyere enn hva man kan forvente. I tillegg er Dybvik på lista over den dyreste tannlegen.

Svært fornøyd kunde

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Tannlege Dybvik har vært min faste tannlege de siste årene og det er ikke uten grunn. Han har alltid tatt seg god tid, er meget profesjonell og fremstår svært sympatisk. Før var det å gru seg til tannlege, men nå har jeg ingen problemer med å verken bestille time eller når jeg får faste innkallinger. Anbefales på det sterkeste!

Eon av de dyktigste tannlege jeg har hatt.

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Dyktig tannlege, anbefale til de som ikke har fast tannlege ende. Tryghet, meget flink, profesjonell, god råd for tannpleie, vennlig, høykunnskap, kompetansedyktig.

Glimrende

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig dyktig og god tannlege som virkelig veit ka han driver med. Var hos en tannlege her i bygda og ej sei berre trøste å bære. Nei, takke meg til Christian. E heldig ej som fikk plass under vingene hans. Anbefales på det varmeste. Mange bedøvelses-sprøyter he blitt satt der ej spurte etterpå: E den satt no??(merka det ikkje ej) Flink,flink,flink