Christian Hovden Dybvik

Christian Hovden Dybvik er tannlege i Ålesund

Siste vurderinger av Christian Hovden Dybvik

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Min tannlegeskrekk er nesten borte. Den beste tannlegen jeg har hatt. Jeg gruer meg ikke lengre til å besøke tannlegen. Flink til å forklare underveis. Rolig, men samtidig effektiv.

Den beste tannlegen i området

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Rolig, forklarer hva som må gjøres i detalj, og hva han gjør underveis. Detaljert, perfeksjonist, forsiktig og nøye på at alt skal være skikkelig og ikke gjøre vondt. Han har et flott vesen og er en fantastisk flink tannlege. Anbefales til alle i alle aldre. Vil sikkert være utrolig flink med barn også.

Verdens mest fantastiske mann!

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk hele livet til christian kom inn i bildet! Han er så flink å rolig i arbeidet sitt, og jeg går alltid ut derifra med et smil og gleder meg til jeg skal tilbake! Ikke minst flink til å forklare å gjør slik jeg ikke kjenner smerter!

Fantastisk flink!

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Har aldri hatt en bedre tannlege. Faglig dyktig, nøyaktig, rolig, tålmodig, forklarer hva han gjør underveis, passer på at jeg ikke har vondt, ja- alt en god tannlege bør gjøre, det gjør han! Hyggelig og behagelig å snakke med også.

Den beste tannlegen i verden!!

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har nesten kommet over tannlegeskrekken min og han er flink til å forklare underveis :-)