Linda Koldsland

Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

Beste tannlegen!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg har benyttet tannlegekontoret i Brugata 11 siden 1977, og har de siste årene hatt Linda Koldsland som fast tannlege. Jeg kan uten videre si at Linda er den beste tannlegen jeg har hatt! På grunn av periodontitt går jeg ofte til tannlegen for å rense, og Linda utfører dette helt perfekt. Hun er veldig flink til å informere om hva som skjer, hva som skal skje under behandlingen, og er svært omsorgsfull og nøye med at jeg får tilstrekkelig bedøvelse da jeg har lav smerteterskel. Hun følger nøye med på utviklingen av tilstanden min, og nøler ikke med å sende meg til spesialist med jevne mellomrom for en second opinion.
Anbefales uforbeholdent, og jeg håper jeg kan beholde henne som fast tannlege så lenge jeg har tenner!

Bedre tannlege får du ikke!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er en meget kompetent og erfaren tannlege. Anbefales på det sterkeste. Her blir du ivaretatt på beste vis, og du vil kjenne at du er i trygge hender. Hun er oppriktig opptatt av yrket og er er ekstremt dyktig i det hun gjør. Er så glad for å ha en slik tannlege!

Anbefales for alle

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Har benyttet Brugata 11 Tannhelse lenge (ca. 20 år). De seneste ca. 10 årene har jeg hatt Linda som tannlege. Hun er profesjonell, avslappet, behagelig og veldig hensynsfull. Sier hva hun skal gjøre, rekkefølge og hvor langt hun er kommet. Bare å slappe av, i visshet om at jeg blir ivaretatt på best mulig måte. Erfaring fra annen tannlege var at han alltid fant en slitt fylling som burde skiftes, og satte igang (selvfølgelig uten at jeg kunne gjøre egen vurdering av nødvendigheten). Linda finner også slike fra tid til annen, men vurderer om det er nødvendig å bytte - og ofte er det ikke det når det holder seg stabilt. Oppsummert, 100% tillit til Linda gjør at jeg ikke gruer meg til årlig kontroll. Det som kjennetegner alle de som jobber der, er at de ser hele mennesket, og ikke bare tannhelsen. Beliggenhet i nærhet til Oslo-S, T-Bane og P-Hus er også ett stort pluss!

Jeg tror ikke det eksisterer en bedre tannlege enn Linda

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg ble anbefalt Linda fordi jeg hadde tannlegeskrekk og generelt ikke synes noe om å dra til tannlegen. Jeg kan virkelig ikke få skrytt nok. Aldri har jeg møtt en tannlege som er så dyktig, engasjert, behagelig, omsorgsfull, trygg og herlig som Linda er. Hele tannbehandlingen føles helt fin når den utføres av henne, og hun har en evne til å faktisk gjøre opplevelsen god. Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle skrevet om en tannlege noensinne. I tillegg er Linda utrolig flink på å gi informasjon, forklare og ta ting i det tempoet jeg har behov for. Jeg kan ikke få anbefalt Linda nok og har anbefalt henne til alle kjente og kjære. Her kan man virkelig få kurert tannlegeskrekken, og man får i tillegg utrolig god og profesjonell behandling.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Veldig god tannbehandling, med god informasjon om hva som gjøres hele tiden. Rett og slett en behagelig time.