Karen Harket Haugstvedt

Autorisasjon (2010)

Karen Harket Haugstvedt er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Karen Harket Haugstvedt

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Colosseum Tannlege Kristiansand Marvika Torv Skrevet

Karen er flink, hyggelig og gir god service. Jeg har gått til henne i flere år og er alltid fornøyd med arbeidet hun gjør. Hun anbefales for nye kunder.

Veldig behagelig tannlege

Klinikk: Nordmo Tannlegesenter Skrevet

Har aldri vært spesielt glad i tannleger, men etter å ha begynt hos Karen går det helt fint med tannlegebesøkene.
Hun skaper veldig rolig og behagelig stemning, og forklarer godt alt som skal gjøres underveis.

Beste tannlegen for tannlegeskrekk

Klinikk: Nordmo Tannlegesenter Skrevet

Karen er et menneske som er flink med meg som har super tannlegeskrekk. Hun får meg til å føle meg trygg når jeg er der. Flink og forsiktig og forteller hva hun gjør og hva det vil koste. Kommer til å bruke ho så lenge jeg kan. Kan anbefales.

Karen er bare så dyktig, nøye , å flink

Klinikk: Nordmo Tannlegesenter Skrevet

Karen er bare helt skjønn. Hun kurerte min tannlegeskrekk. Blid, ryddig Behandler hele menneske, oppmuntrer, forståelsesfull, kjenner meg avslappet. Helsevesenet har mye å lære av henne ❤️

Skjønneste tannlegen i Kristiansand!

Klinikk: Nordmo Tannlegesenter Skrevet

Utrolig imøtekommende dame, som beroliger meg under selve behandlingen (sliter med tannlegeskrekk).
Hun husker meg godt, og vi fortsetter samtalen der vi slapp den sist gang. Hun utfører ikke en behandling med mindre det ikke er noen annen utvei, samt at hun prøver å gjøre det mest mulig økonomisk.