Kien Nguyen

Autorisasjon (2012)

Hygge Tannhelse Telefonnummer51 55 60 6751 55 60 ...
Madlastokken 5 4042 Hafrsfjord
Kien Nguyen er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Kien Nguyen

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Hinna Tannlegesenter AS Skrevet

Har vært kunde hos Hinna Tannlegesenter og Kien i et par år. Tross tannlege"angst" føles det veldig greit å være her. Kien er veldig dyktig, rolig og tar seg god tid til å forklare underveis - samtidig er han effektiv i inngrepene som gjøres. Det føles trygt hele tiden.

Har kun positive erfaringer og vil gjerne anbefale Kien og hans kollegaer på senteret.

Betrygger pasienten

Klinikk: Hinna Tannlegesenter AS Skrevet

Kom raskt til hos legen ved akuttilfelle. Fikk god informasjon om behandlingsmuligheter og behandlingen underveis. Er første tannlegen jeg har gått til hvor jeg ikke har brekt meg gjennom timen. Han har gode teknikker og unngår å putte hele hånden inn i munnen som er erfart hos andre. Tannlegen opptrer rolig og sikker.
Selve tannlegesenteret var moderne og luktet ikke typisk tannlegekontor. Går gjerne her igjen.

Hyggelig , Rolig, Forsiktig

Klinikk: Hinna Tannlegesenter AS Skrevet

Han var En behagelig og Rolig ung Tannlege. Som forklarte og ga sin vurdering og hjelp. Veldig bra.Besøkte han for første gang da etter en lang ferie og hadde hatt forkjølelse og vondt i halsen. Tenkte det kunne være visdomstann . Han er litt usikker , men jeg er fornøyd.

Fantastisk tannlege.

Klinikk: Hundvåg tannklinikk Skrevet

Dyktig tannlege som man kan kommunisere godt med. Tar hensyn til tannlegeskrekk. Forklarer tydelig hva han skal gjøre, og henviser om nødvendig til spesialist.
Veldig hyggelig og imøtekommende!