Thomas Åge Norum

Dronningens Gate 102 8006 Bodø

Siste vurderinger av Thomas Åge Norum

Den beste!

Klinikk: Liljedal Tannhelsesenter AS Skrevet

Thomas er en fantastisk tannlege, morsom og tålmodig.
Har hatt tannlegeskrekk fra jeg var liten, noe Thomas og de fantastiske damene som jobber der har hjulpet meg MYE med. Han var godt oppdatert på hva som kunne bli dekket av HELFO og ordnet dette.

Alle de som jobber der er som sagt fantastiske og bestandig i godt humør.
Hvis du vil ha en flott tannlege med flotte kollegaer, er dette mannen.

Åpningstidene er supre med kveldsåpent enkelte dager.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Liljedal Tannhelsesenter AS Skrevet

For en flott tannlege!!! Thomas lytter og gjør grundige undersøkelser, virker som han forbereder seg godt til timen ved å se på tidligere historie for å oppfriske bildet hans av deg og han bagatelliserer ikke ting uansett hvor små de er. Veldig profesjonell og hyggelig, empatisk og forståelsesfull. Han fokuserer på å samarbeide om behandlingen der du selv bestemmer hvordan du vil gå fram, og i hvilket tempo. Hjalp meg mye etter en tannskade ved å få ny tann, han tok selv kontakt med HELFO og leverte inn søknad om dekket behandling, samt at han har fjernet flere visdomstenner uten at jeg kjente det i det hele tatt. Han forklarer alt han gjør og viser deg bilder slik at du forstå hva som blir gjort, veldig rolig og behagelig type. Han vil virkelig hjelpe deg uansett hva det er, og han har ALDRI gitt meg følelsen av at han har dårlig tid og bare vil få timen unnagjort, slik jeg har opplevd hos andre. Dette tannlegesenteret har også gunstigere priser enn de fleste andre steder i byen, og det er jo så absolutt en bonus!

Jeg mister han dessverre som tannlege nå, siden jeg flytter til en annen by, men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne ta ham med meg på flyttelasset. Alle som får ha Thomas Norum som tennlege er utrolig heldige, tenk om alle tannleger var som han!!