Terje Mikkelsen

Terje Mikkelsen

1973

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Terje Mikkelsen Prisliste

Terje Mikkelsen Telefonnummer55 31 67 2255 31 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 11 5014 Bergen
Terje Mikkelsen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Terje Mikkelsen

Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Jeg er en dame på 62 år,som har hatt en fryktelig tannlegeskrekk siden jeg var liten jente.Å gå til "PINO",var grusomt.Vonde minner..Så kom jeg til Terje Mikkelsen.Første gangen skalv jeg som et aspeløv.Andre gangen ble jeg helt kurert for skrekken.Mer behagelig,flink,humørfylt og forståelsesfull tannlege,skal en lete lenge etter. JEG ANBEFALER TANNLEGE TERJE MIKKELSEN, PÅ DET STERKESTE. Takk Terje. Hilsen

Kurerte tannlegeskrekken min

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Fantastisk hyggelig, og ikke minst dyktig i sin tannlege tjeneste. Å trekke noen tenner ble nesten en lek :)
Har alltid en god kommentar, eller en historie på lur :) Anbefales på det varmeste.

Trivelige besøk

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Profesjonell og oppdatert tannlege med sosial innsikt og fokus på pasientens beste. Alltid effektiv og hensynsfull og informativ. Hyggelig tannlegearbeidsplass- miljø med dyktig medarbeider og Torget i Bergen som beroligende syns-omgivelse i speilet under behandlingen. ☺

Dyktig og behagelig tannlege med pasienten i fokus

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Jeg kom til Tannlege Terje Mikkelsen første gang for 37 år siden og har vært trofast kunde siden. Han er veldig dyktig med sitt arbeid og setter alltid pasientens interesse først. Jeg hadde rikelig med tannlegeskrekk fra barne- og ungdomsårene hos tannleger som ikke var flinke med pasienter med tannlegeskrekk og hadde derfor veldig mange hull i tennene ved første gangs besøk. Gjennom årene har jeg blitt grundig gjennoppbygget dentalt og har alltid følt meg veldig godt ivaretatt hos Terje. Han behersker alle former for tannlegebehandling og gjør sitt arbeid nøyaktig og med flid til en rimelig pris. Jeg synes ikke på noen måte at jeg har betalt noen urimelig pris ved noen anledning. På grunn av min genetisk dårlige tannhelse har jeg stadig behov for oppfølging og får alltid en time ved behov innen rimelig kort tid. Likeledes blir jeg møtt med forståelse dersom det dukker opp uforutsette hendelser som gjør at jeg ikke kan møte til avtalt time. Anbefales på det varmeste!

Beste Tannlegen i Bergen!

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Gleder meg alltid til tannlegebesøk hos Terje og Co. Utrolig flink med pasienter! Alltid fornøyd. :)