1973

Terje Mikkelsen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Terje Mikkelsen

Kurerte tannlegeskrekken min

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Fantastisk hyggelig, og ikke minst dyktig i sin tannlege tjeneste. Å trekke noen tenner ble nesten en lek :)
Har alltid en god kommentar, eller en historie på lur :) Anbefales på det varmeste.

Trivelige besøk

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Profesjonell og oppdatert tannlege med sosial innsikt og fokus på pasientens beste. Alltid effektiv og hensynsfull og informativ. Hyggelig tannlegearbeidsplass- miljø med dyktig medarbeider og Torget i Bergen som beroligende syns-omgivelse i speilet under behandlingen. ☺

Dyktig og behagelig tannlege med pasienten i fokus

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Jeg kom til Tannlege Terje Mikkelsen første gang for 37 år siden og har vært trofast kunde siden. Han er veldig dyktig med sitt arbeid og setter alltid pasientens interesse først. Jeg hadde rikelig med tannlegeskrekk fra barne- og ungdomsårene hos tannleger som ikke var flinke med pasienter med tannlegeskrekk og hadde derfor veldig mange hull i tennene ved første gangs besøk. Gjennom årene har jeg blitt grundig gjennoppbygget dentalt og har alltid følt meg veldig godt ivaretatt hos Terje. Han behersker alle former for tannlegebehandling og gjør sitt arbeid nøyaktig og med flid til en rimelig pris. Jeg synes ikke på noen måte at jeg har betalt noen urimelig pris ved noen anledning. På grunn av min genetisk dårlige tannhelse har jeg stadig behov for oppfølging og får alltid en time ved behov innen rimelig kort tid. Likeledes blir jeg møtt med forståelse dersom det dukker opp uforutsette hendelser som gjør at jeg ikke kan møte til avtalt time. Anbefales på det varmeste!

Beste Tannlegen i Bergen!

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Gleder meg alltid til tannlegebesøk hos Terje og Co. Utrolig flink med pasienter! Alltid fornøyd. :)

En helt annen hverdag!

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Jeg har slitt med ekstrem tannlegeskrekk. Har vært så voldsomt at jeg ikke har vært hos en tannlege de siste 7 årene. Brakk en tann, og måtte til slutt krype til korset og komme meg til en tannlege.
Fikk anbefalt Terje Mikkelsen fra en kollega som heller ikke er glad i tannleger. Ringte inn og fikk time veldig kjapt, og informerte at jeg hadde tannlegeskrekk. Fikk da vite at de skulle sette av ekstra tid til meg, noe jeg likte å høre.
Møtte opp, nervøs som bare det. Ble tatt imot av Terje og Henriette, og vi satt oss ned slik at vi kunne introdusere oss. Ble fort trygg og komfertabel på Terje. Han forklarte hva han skulle gjøre gjennom hele prosessen. Han var veldig flink til å sette bedøvelse og spørre om hvordan det gikk underveis. Jeg kjente ingen verdens ting mens han arbeidet. Vi tok også en kontroll av tennene og fant ut at jeg hadde noen hull till. Han ga meg ett prisoverslag på hva dette ville kostet, og prisen var ikke til å bli skremt av. Eneste som skremte meg var at jeg måtte til tannlegen igjen (merk tannlegeskrekk). Jeg dukket opp på time 2, like urolig som jeg var til time 1. Igjen så hadde de satt av ekstra tid til meg, og igjen så gikk vi gjennom hva som skulle gjøres. Underveis holdt han meg godt oppdatert på hva han gjorde og spurte hvordan det gikk med meg. Kjente igjen ingenting. Det ble da enda en time, og jeg si at jeg hverken grudde meg eller var skremt til å møte opp. Time 3 gikk også veldig fint, igjen satt de opp ekstra tid til meg.

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt en bedre opplevelse hos en tannlege. Som jeg sa til Terje, så er han den første tannlegen jeg ikke har hatt et ønske om å slå til.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Veldig dyktig, erfaren og et svært hyggelig menneske, som smiler, prater, får en til å le og slappe helt av. Veldig lett å glemme smerte og ubehag når man blir behandlet av tannlege Mikkelsen og sin flinke, hyggelig tannlegesekretær Henriette.
De har alltid vært der for meg og min mann når vi trenger øyeblikkelig hjelp. Vår tannlege viser tydelig sin store lidenskap for faget. Han har også fornuftige priser, det er vi svært takknemlige for.
Vi er veldig fornøyd og anbefaler tannlege Mikkelsen, på det varmeste.

En virkelig god tannlege

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Min gamle tannlege var alltid forsinket. Når jeg begynte hos Terje var det slutt på tullet. Han er alltid presis. Han gjør alltid en skikkelig jobb til en rimelig peng. Han har alltid rom for en akutt-time hvis det skulle være noe presserende.

Veldig erfaren og flink

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Fikk komme til veldig raskt, ble tatt godt imot, veldig hyggelig atmosfære, og i tillegg fant han ut av en betennelse i tannroten som jeg hadde fått feilvurdert av flere andre tannleger. Veldig opptatt av å løse problemet, ikke av å ta seg godt betalt.

kjempe kjekk tannlege.

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Veldig behagelig og koselig tannlege. Har vært hos ham i snart 40 år og gruer for den dagen han skal slutte.Han jobber raskt og gjør fint arbeid. Han er en som bryr seg om hvordan jeg har det og kjenner til hele familien min siden vi alle er hans pasienter. Han er liketil og grei. Ikke noe problem å gå til tannlegen når vi harTeje Mikkelsen.

God kundebehandler

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Har brukt tannelgen siden han startet sin praksis. Jeg er veldig fornøyd og han er rimelig og har moderne utstyr.

Svært behagelig tannlege

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Jeg føler meg trygg på at jeg får riktig behandling. Tannlegen har en behagelig væremåte som gjør at jeg slapper av under behandlig.

Beste tannlegen jeg har vært hos noensinne

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Han er meget dyktig og oppdaterer seg innen yrket sitt. Meget behagelig selv for meg med en god del tannlegeskrekk. Har gått til ham i mange år, alltid vært fornøyd. Og gjør ikke ting bare for å tjene penger, er det noe som fungerer som det skal bytter han det ikke ut bare for å bytte. Tannlegesøsteren er veldig grei og behagelig og.

veldig dyktig tannlege

Klinikk: Terje Mikkelsen Skrevet

Flink, hjelpsom og hyggelig. Oppdatert på utstyr og behandlinger.
Brukt ham i flere år. Har kun god erfaring.