Bjarte Grung

Madlamarkveien 2a 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Bjarte Grung

Et fantastisk tannlegebesøk

Klinikk: Drammen Oralkirurgi Skrevet

Fikk beskjeden om at jeg måtte fjerne begge visdomstennene mine og gruen meg veldig til min time med Bjarte Grung. Har veldig tannlegeskrekk og gruer meg til alt som har med tannleger å gjøre. Som student må jeg også innrømme at jeg gruet meg til regningen.
De tok veldig godt imot meg og gav meg beroligende som hjalp veldig. Tannlege Grung var vennlig og det var klart at han visste hva han gjorde. Begge tennene var ute etter ca 20 min uten ubehag. Det beste tannlegebesøket jeg noen gang har vært på! Prisen var også veldig overkommelig.

Ikke la deg lure!

Klinikk: Drammen Oralkirurgi Skrevet

Blid, hyggelig og lett å prate med i begynnelsen, men viste lite hensyn til at jeg opplevde smerter ved trekking av tenner. Høylytt skrik/gråt ble totalt oversett, tennene ble mer eller mindre bare røsket ut og dette er absolutt IKKE en tannlege jeg vil anbefale noen å gå til!

Kunne vært bedre

Klinikk: Drammen Oralkirurgi Skrevet

Legen jobber raskt og ikke bruker mye tid til å gjøre en skånsomt jobb. Det kan bli vanskelig til å komme i kontakt med han i etterkant, hvis du får problemer. Han også ikke bruker mye tid på kontrollene, så hvis du er så heldig til få komplikasjoner, kan det hende at du må til tannlegevakt eller tannlegen din til få hjelp.