Szabolcs Szenyes

Eurodent Bergen

Kjeveortopedi

2012

Eurodent Bergen Prisliste

Eurodent Bergen Telefonnummer55 61 20 9055 61 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandgaten 6 5013 Bergen
Szabolcs Szenyes er tannlege i Bergen

1 vurdering

Siste vurderinger av Szabolcs Szenyes

Upasselig kommentar fra tannlege

Klinikk: Eurodent Bergen Skrevet

Generelt sett er jeg fornøyd med behandlingen fra Szabolcs. Jeg kom med flere problemer som han tok alvorlig og undersøkte grundig. Jeg fikk i slutten av behandlingen en behandlingsplan med prisinformasjon, noe jeg satt pris på.

På slutten av timen spurte han om eventuelle medikamenter jeg bruker. Jeg svarte ærlig og åpent om behandling jeg gjennomgår i samsvar med min fastlege. Han ga da sterkt uttrykk for at han ikke støtter denne type behandling på grunn av hans kulturelle bakgrunn. Jeg opplevde denne kommentaren som svært ubehagelig og uprofesjonell fra en helsearbeider. Dette gjorde at jeg ikke ønsker å komme tilbake.

Szabolcs er en grundig og hyggelig tannlege.

Klinikk: Eurodent Bergen Skrevet

Jeg har hatt en veldig positiv erfaring hos Szabolcs. Er veldig fornøyd og skal tilbakke. Anbefales!

Hardhendt

Klinikk: Eurodent Bergen Skrevet

Lite fornøyd, han er hardhendt og virker stressa. Vært hos han flere ganger. Ikke så opptatt av det kosmetiske så jeg anbefaler andre å ikke bruke han. Har gjort flere feil.