Profilbilde

Szabolcs Szenyes

Profilbilde
Eurodent Bergen

Tannlege og kjeveortoped. Sertifisert bruker av Incognito Lingualtechnik (usynlig tannregulering). Sertifisert bruker av All-In/My Clear Brace.

Kjeveortopedi

Autorisasjon (2012)

Szabolcs Szenyes er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Szabolcs Szenyes

Skuffet og føler meg lurt

Klinikk: Eurodent Bergen Skrevet

Hadde usynlig tannregulering hos Szabolcs Szenyes. For det første likte jeg ikke markedsførings politikk til Eurodent i Bergen. De skriver på nettsiden at de har Invisalign for å lokke kunder. Når jeg spurte på e-post hvilke type Invisalign de har svarte avdelingsleder [navn fjernet av moderator] at de har Invisalign comprehensive, selv om de samarbeider med en annen firma som heter K Clear som lager regulerings program og produserer aligners for de. K Clear har ikke like god kvalitet på aligners og teknologier som Invisalign har. Etter noen dager i bruk kom det sprekker på aligners. Hensikten med reguleringen var å oppnå et kosmetisk fin smil. Jeg hadde fire fremste tenner som måtte bygges opp for at tennene skal se estetisk fin ut. Jeg informerte Szenyes om det og han sa at dette er mulig og han kan bygger op de etter skjeve er regulert. På slutten av reguleringen informerte han meg at han tok ikke hensyn til oppbygging av tenner og det er rett og slett ikke plass for å gjøre det. Han sa at jeg har ikke behov for å bygge opp tennene og at de ser nok fin ut. Jeg måtte fullføre reguleringen hos en annen tannklinikk som hadde Invisalign og bygget opp tennene slik at smilet ser estetisk fin ut. Til slutt brukte jeg dobbelt så mye tid og penger for å oppnå ønskelig resultat. Jeg kan si at jeg hadde dårlig opplevelse med Eurodent og føler meg lurt.

Simply the best!

Klinikk: Eurodent Bergen Skrevet

Tannlegen og tannklinikken anbefales på det sterkeste. Bra personale, bra atmosfære og bra behandling. Tannlegeskrekken er borte for alltid.

Dyktig tannlege

Klinikk: Eurodent Bergen Skrevet

Har vært pasient mer enn 5 år og er veldig fornøyd. En svært dyktig og behagelig tannlege. Kommer ikke til å bytte tannlege.

Veldig fornøyd

Klinikk: Eurodent Bergen Skrevet

Har ham som fast tannlege. Flink til å forklare, følge opp og hjelpe med søknader til refusjoner.
Viser forståelse for tannlegeskrekk og tar hensyn til det.
Kommer fort til ved akutte behov for hjelp.
Ærlige og konstruktive tilbakemeldinger om ulike type behandlinger.

Upasselig kommentar fra tannlege

Klinikk: Eurodent Bergen Skrevet

Generelt sett er jeg fornøyd med behandlingen fra Szabolcs. Jeg kom med flere problemer som han tok alvorlig og undersøkte grundig. Jeg fikk i slutten av behandlingen en behandlingsplan med prisinformasjon, noe jeg satt pris på.

På slutten av timen spurte han om eventuelle medikamenter jeg bruker. Jeg svarte ærlig og åpent om behandling jeg gjennomgår i samsvar med min fastlege. Han ga da sterkt uttrykk for at han ikke støtter denne type behandling på grunn av hans kulturelle bakgrunn. Jeg opplevde denne kommentaren som svært ubehagelig og uprofesjonell fra en helsearbeider. Dette gjorde at jeg ikke ønsker å komme tilbake.