Niels Henrik Sværd

Tlf: 400 40 399 Vis kart

Siste vurderinger av Niels Henrik Sværd

Super tannlege!

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Jeg valgte Niels etter å ha sett vurderingene her. Det er jeg veldig glad for!
Det er ikke mange ledige timer der så egentlig burde jeg ikke anbefale han, i fare for at enda flere bidrar til å fullbooke han så jeg må vente enda lengre. Men jeg bare må!
Jeg blir tatt godt vare på av både Niels og den utrolig koselige assistenten.
Han forklarer hva han gjør og er raus med å gi meg et speil så jeg kan se hva han driver med i munnen min. Han er profesjonell, rolig og nynner mens han jobber med en perfekt rytme.
Han håpet den ene tannen min ikke ble verre, for det hadde blitt dyrt for meg. Til tross for at det er billig der i utgangspunktet. Det er jo bare bra for deg det vel, sa jeg litt på tull.
Men han vil at pasientene sine skal bli tatt godt vare på, på alle måter.

Kurert for tannlegeskrekk :D

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

For et fantastisk tannlegekontor!

Jeg kom inn med tannlegeskrekk av en annen verden, og var overbevist om at jeg kom til å miste alle tennene mine før jeg var 40. Nå er det en glede å komme innom for å få renset tennene.

Stikkord er rolig, tålmodig, hyggelig, forklarende og empatisk.

All ros til tannlege Niels Henrik og tannhelsesekretær Tone.

Fantastisk lege!

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Niels Henrik er snill og tålmodig lege, tar seg tid til å forklare hva han skal gjøre og svare på mine mange spørsmål. Han mye faglig kunnskap.
Han lytter alltid til pasienten og setter opp behandlingsplan i samråd med pasient.
Anbefales!

beste tannlegen jeg har besøkt

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

jeg hadde min første time i dag og jeg kunne ikke hatt en bedre tannlege enn Niels Henrik! Jeg har alltid hatt en skrekk for tannleger men i dag kjente jeg en ro i hele kroppen og jeg følte meg kjempegodt ivaretatt av både tannlegen og tannhelsesekretæren som er en av de koseligste jeg har møtt. Gleder meg faktisk til neste besøk! Anbefaler denne tannlegen til alle! :-) :-)

behagelig og flink tannlege

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Mild, flink og behagelig tannlege som passet på at jeg hadde det bra samtidig som han informerte om hva han gjorde. Behandlingen gikk raskere enn forventet og helt smertefritt!

Vil anbefale Niels til alle, og særlig de som har litt (eller mye) tannlegeskrekk.

Beste tannlegen jeg har vært hos!