Niels Henrik Sværd

Autorisasjon (2010)

Niels Henrik Sværd Telefonnummer400 40 399400 40 3 ...
Bragernes Torg 4 B 3017 Drammen
Niels Henrik Sværd er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Niels Henrik Sværd

Fantastisk tannlege

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Niels Henrik er en ekstremt behagelig og kompetent tannlege. Han forklarer ting svært godt, og jeg opplever at han viser stor respekt til de som har tannlegeskrekk. Anbefaler definitivt å gå til han!

Muligens den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Føler meg trygg hos Niels Henrik. Jeg hater å gå til tannlegen, men det går fint hos han. Han er også veldig nøye med arbeidet sitt, bygger opp igjen tannen så den ser ut som før dersom han har boret bort halve tannen. I tillegg stresser han ikke. Veldig ålreit som person også. Kommer aldri til å bytte tannlege! Har også fått min samboer til å gå til han, og han er så fornøyd at han vil heller ikke tilbake til sin gamle.

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Niels Henrik er en veldig profesjonell og ordentlig tannlege som anbefales i stor grad. Brukt han ganske mye i 2020 og kunne ikke bedt om en bedre opplevelse.

For en fantastisk tannlege

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Jeg har hatt ekstrem tannlegeskrekk i alle år.men tannlege sværd har kurert meg og har fjernet tannlegeskrekken min.ikke bare er han ekstremt dyktig,men han skapte trygghet og ga meg en tillit ingen tannlege har klart før.han forklarte hele prosessen underveis og ga meg en helt smertefri rotfylling.tusen takk Niels Henrik! Jeg kommer tilbake!

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Har hatt ekstrem tannlegeskrekk samt sprøyteskrekk siden barndommen, kom dit med tannverk helt fra meg, Niels snudde dette på hodet og snakket meg rolig igjennom hva han gjorde mens han holdt på. Anbefales på det sterkeste