Niels Henrik Sværd

Sognsv 75 C 0855 Oslo
Tlf: 22 18 17 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Niels Henrik Sværd er tannlege i Drammen og Oslo

Siste vurderinger av Niels Henrik Sværd

Faglig dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Mine beste anbefalinger til Niels Henrik pga hans faglige dyktighet og utrolig behagelige vesen.
Moderne utstyr og gode priser.

Fantastisk tannlege!!

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Niels er utrolig flink til å ta vare på pasienten! Selv har jeg tannlegeskrekk, men føler meg alltid veldig trygg her. Han er forsiktig, nøye og forklarer alltid hva han gjør.
En situasjon som egentlig er veldig stressende for meg, blir her behagelig og rolig. Her føler man seg ivaretatt!

Den beste tannlegen

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Vil anbefale Niels Henrik på det varmeste. Føler at jeg endelig har kommet til en flink og ærlig tannlege etter mange skuffelser hos andre. Det er en koselig og rolig atmosfære der, og han forklarer hele tiden hva han skal gjøre. Tydelig at Niels Henrik er faglig dyktig og stø på hånden. Assistenten Tove er også veldig trivelig.

En dyktig tannlege som lytter på sin pasient

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Bruker han som min fast tannlege, og det er en dyktig og nøye tannlege som gjør det smertefritt og nøyaktig og tar seg av pasienten hele tiden. Stiler opp nor pasienten trenger han og strekker seg langt for og hjelpe. Ingen tvil om hvem tannlege jeg anbefaler til gode venner og kjente.

Dyktig tannlege og hyggelig atmosfære.

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Har man tannlegeskrekk eller ikke vil jeg absolutt anbefale Niels Henrik. Han tar hensyn til pasienten, er veldig grundig, nøyaktig og meget skånsom. Nærmest smertefri behandling. Han er god til å forklare hva som må eller kan gjøres og tar pasienten med på vurderingen. Man blir godt tatt vare på både av assistent Tone og Niels Henrik i den hyggelige atmosfæren som er der, også mens jeg ligger i stolen.

Har pasientens beste i fokus

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Hatt tannlegeskrekk i alle år inntil jeg kom til han. I dag gruer jeg meg ikke til å gå til tannlegen. Han tenker på pasientens beste hele tiden og leser kropp språket mitt under behandlingen og stopper med engang han skjønner at det blir ubehagelig for meg. Kan ikke få fullrost han nok, rolig og behagelig atmosfære. Han nynner og drikker the! Kan absolutt anbefales.

Super tannlege!

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Jeg valgte Niels etter å ha sett vurderingene her. Det er jeg veldig glad for!
Det er ikke mange ledige timer der så egentlig burde jeg ikke anbefale han, i fare for at enda flere bidrar til å fullbooke han så jeg må vente enda lengre. Men jeg bare må!
Jeg blir tatt godt vare på av både Niels og den utrolig koselige assistenten.
Han forklarer hva han gjør og er raus med å gi meg et speil så jeg kan se hva han driver med i munnen min. Han er profesjonell, rolig og nynner mens han jobber med en perfekt rytme.
Han håpet den ene tannen min ikke ble verre, for det hadde blitt dyrt for meg. Til tross for at det er billig der i utgangspunktet. Det er jo bare bra for deg det vel, sa jeg litt på tull.
Men han vil at pasientene sine skal bli tatt godt vare på, på alle måter.

Kurert for tannlegeskrekk :D

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

For et fantastisk tannlegekontor!

Jeg kom inn med tannlegeskrekk av en annen verden, og var overbevist om at jeg kom til å miste alle tennene mine før jeg var 40. Nå er det en glede å komme innom for å få renset tennene.

Stikkord er rolig, tålmodig, hyggelig, forklarende og empatisk.

All ros til tannlege Niels Henrik og tannhelsesekretær Tone.

Fantastisk lege!

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Niels Henrik er snill og tålmodig lege, tar seg tid til å forklare hva han skal gjøre og svare på mine mange spørsmål. Han mye faglig kunnskap.
Han lytter alltid til pasienten og setter opp behandlingsplan i samråd med pasient.
Anbefales!

beste tannlegen jeg har besøkt

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

jeg hadde min første time i dag og jeg kunne ikke hatt en bedre tannlege enn Niels Henrik! Jeg har alltid hatt en skrekk for tannleger men i dag kjente jeg en ro i hele kroppen og jeg følte meg kjempegodt ivaretatt av både tannlegen og tannhelsesekretæren som er en av de koseligste jeg har møtt. Gleder meg faktisk til neste besøk! Anbefaler denne tannlegen til alle! :-) :-)

behagelig og flink tannlege

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Mild, flink og behagelig tannlege som passet på at jeg hadde det bra samtidig som han informerte om hva han gjorde. Behandlingen gikk raskere enn forventet og helt smertefritt!

Vil anbefale Niels til alle, og særlig de som har litt (eller mye) tannlegeskrekk.

Beste tannlegen jeg har vært hos!

Flink og snill tannlege

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Det er tydelig at Niels bryr seg om pasientene sine og tar stolthet i yrket sitt. Han var veldig betryggende da jeg satt i stolen og han gjorde en utmerket og smertefri jobb.

Han ga alltid god informasjon om forskjellige behandlingsmuligheter og førsøkte aldri å prakke på meg en dyrere behandling enn nødvendig.

Jeg vil absolutt anbefale Niels på det varmeste.

Profesjonell og skånsom tannlege

Klinikk: Ullevål Stadion Tannklinikk AS Skrevet

Jeg hadde andre time hos Niels Henrik Sværd idag, og sitter igjen med et inntrykk av en svært dyktig og profesjonell tannlege. Han setter pasientens behov i førersetet fremfor avgjørelser basert på profittspekulasjon.

I en tid med mange useriøse aktører på det private markedet, er dette en tannlege som ikke lar seg korrumpere.

Tannlegen var også svært skånsom og dyktig til å ivareta mine behov under undersøkelse og behandling. Anbefales for folk som er nervøse for å gå til tannlegen.

Hyggelig, trygg, behagelig og være hos.

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Slet med tannlegeskrekk en lang stund, letet lenge etter en tannlege som jag følte jag kunne stole på og være trygg på. Niels Henrik Sværd oppfyller allt dette og litt til!

I tillegg så fikk jag fra en annen tannlege tillbud på att legge en krone som jag slapp hos Niels då han mente det ikke var nødvændig. Så ærlig ær han også!

Alt som alt en super tannlege!

Superdyktig!

Klinikk: Ullevål Stadion Tannklinikk AS Skrevet

Han er forsiktig og nøyaktig, forklarer hva han gjør, og er veldig grundig og flink. Dessuten er han veldig hyggelig og imøtekommende. Studentrabatt kommer også veldig godt med! Anbefales på det varmeste!

Veldig hyggelig

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Fin tannlege med ekstra fine studentpriser. God og rask behandling.