Niels Henrik Sværd

Niels Henrik Sværd, Ullevål Stadion Tannklinikk AS

2010

Niels Henrik Sværd Prisliste
Ullevål Stadion Tannklinikk AS Prisliste

Niels Henrik Sværd Telefonnummer400 40 399400 40 3 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bragernes Torg 4 B 3017 Drammen
Ullevål Stadion Tannklinikk AS Telefonnummer22 18 17 8022 18 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsv 75 C 0855 Oslo
Niels Henrik Sværd er tannlege i Drammen og Oslo

Siste vurderinger av Niels Henrik Sværd

Anbefales

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Engasjert, blid og åpenbart dyktig tannlege. Hans gode hjelper er også trivelig og det er en hyggelig atmosfære på kontoret. Prisene er mye lavere enn hos andre tannleger jeg har besøkt. Han gir til og med rabatt om jobben er "enkel". Tommel opp for Sværd.

Faglig dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Mine beste anbefalinger til Niels Henrik pga hans faglige dyktighet og utrolig behagelige vesen.
Moderne utstyr og gode priser.

Fantastisk tannlege!!

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Niels er utrolig flink til å ta vare på pasienten! Selv har jeg tannlegeskrekk, men føler meg alltid veldig trygg her. Han er forsiktig, nøye og forklarer alltid hva han gjør.
En situasjon som egentlig er veldig stressende for meg, blir her behagelig og rolig. Her føler man seg ivaretatt!

Den beste tannlegen

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Vil anbefale Niels Henrik på det varmeste. Føler at jeg endelig har kommet til en flink og ærlig tannlege etter mange skuffelser hos andre. Det er en koselig og rolig atmosfære der, og han forklarer hele tiden hva han skal gjøre. Tydelig at Niels Henrik er faglig dyktig og stø på hånden. Assistenten Tove er også veldig trivelig.

En dyktig tannlege som lytter på sin pasient

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Bruker han som min fast tannlege, og det er en dyktig og nøye tannlege som gjør det smertefritt og nøyaktig og tar seg av pasienten hele tiden. Stiler opp nor pasienten trenger han og strekker seg langt for og hjelpe. Ingen tvil om hvem tannlege jeg anbefaler til gode venner og kjente.