Niels Henrik Sværd

Ullevål Stadion Tannklinikk AS Prisliste

Siste vurderinger av Niels Henrik Sværd

Fantastisk tannlege!!

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Niels er utrolig flink til å ta vare på pasienten! Selv har jeg tannlegeskrekk, men føler meg alltid veldig trygg her. Han er forsiktig, nøye og forklarer alltid hva han gjør.
En situasjon som egentlig er veldig stressende for meg, blir her behagelig og rolig. Her føler man seg ivaretatt!

Den beste tannlegen

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Vil anbefale Niels Henrik på det varmeste. Føler at jeg endelig har kommet til en flink og ærlig tannlege etter mange skuffelser hos andre. Det er en koselig og rolig atmosfære der, og han forklarer hele tiden hva han skal gjøre. Tydelig at Niels Henrik er faglig dyktig og stø på hånden. Assistenten Tove er også veldig trivelig.

En dyktig tannlege som lytter på sin pasient

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Bruker han som min fast tannlege, og det er en dyktig og nøye tannlege som gjør det smertefritt og nøyaktig og tar seg av pasienten hele tiden. Stiler opp nor pasienten trenger han og strekker seg langt for og hjelpe. Ingen tvil om hvem tannlege jeg anbefaler til gode venner og kjente.

Dyktig tannlege og hyggelig atmosfære.

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Har man tannlegeskrekk eller ikke vil jeg absolutt anbefale Niels Henrik. Han tar hensyn til pasienten, er veldig grundig, nøyaktig og meget skånsom. Nærmest smertefri behandling. Han er god til å forklare hva som må eller kan gjøres og tar pasienten med på vurderingen. Man blir godt tatt vare på både av assistent Tone og Niels Henrik i den hyggelige atmosfæren som er der, også mens jeg ligger i stolen.

Har pasientens beste i fokus

Klinikk: Niels Henrik Sværd Skrevet

Hatt tannlegeskrekk i alle år inntil jeg kom til han. I dag gruer jeg meg ikke til å gå til tannlegen. Han tenker på pasientens beste hele tiden og leser kropp språket mitt under behandlingen og stopper med engang han skjønner at det blir ubehagelig for meg. Kan ikke få fullrost han nok, rolig og behagelig atmosfære. Han nynner og drikker the! Kan absolutt anbefales.