Mark Hesni

Gamle Ringeriksvei 36 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Mark Hesni

Den BESTE tannlegen

Klinikk: Bærum Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Mark Hesni er den beste tannlegen jeg noensinne har vært hos. Han er profesjonell, stødig og virker meget trygg på jobben han utfører. Da han skulle sette bedøvelses sprøyten merket jeg ingen ubehag overhodet.
Jeg anbefaler han på det sterkeste for de som kanskje kvier seg for å gå til tannlegen.

Ærlig og profesjonell tannlege

Klinikk: Bærum Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Var for første gang hos tannlege Mark Hesni etter anbefaling. Ville ha vurdering om jeg kan få en bro etter at jeg mistet to jeksler for 3 år siden. Han ville ikke anbefale noe behandling der siden jeg ikke har hatt problemer uten de manglende tennene. Han sa at en så lang bro ville ha en usikker prognose. Min forrige tannlege anbefalte de mest kostbare løsningene selv om jeg ikke trengte noe behandling. Takk til Dr. Hesni

Bra

Klinikk: Bærum Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Hyggelig og flink tannlege. Du fæler deg trygg og han er flink med mennesker,lett og komme gjennom på telefon. Jobber også kveld så sliper og forlate jobben midt på dagen. Han er ikke den billigste men heller ikke den dyreste.
Anbefaler mr. Hesn på det sterkeste.

Anbefales på det varmest

Klinikk: Bærum Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Tilgjengeligheten er god, jobber litt på kvelden og det er gull verdt. Hyggelig, dyktig og rimelig. Kan det bli bedre? Lett å komme igjennom på telefon.