1973

Trond Einar Augustson er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Trond Einar Augustson

Flink, men urettferdig

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Har hatt han som tannlege i 5 år, og har brukt mange mange tusen kroner. Han har virkelig gjort en kjempejobb. Men etter å ha avtalt en tannlegetime et år i forveien, ble jeg belastet 500 kr for å ikke møte. SIM-kortet mitt var ute av funksjon dagen før timen, og hadde derfor ikke mottatt påminningsmeldingen. Jeg oppfordret han til å sende denne meldingen tidligere enn dagen før, eller i det minste en påminnelse på e-post i tillegg. Da ble han veldig sur, og oppfordret meg til å finne en annen tannlege. Hadde forventet litt bedre service siden hadde vært en trofast kunde og brukt opp mot 20 000,- hos han.

Utrolig flink!

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Utrolig bra tannlege. Rolig, flink og informativ. Noe som hjelper mye når jeg tidligere har hatt tannlegeskrekk. Denne tannlegen anbefales på det sterkeste!

Erfaren, trygg og dyktig

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Samlet sett en veldig god tannlegeopplevelse. Trond er behagelig å være rundt. Jeg har aldri vært så trygg og avslappet når jeg har vært til behandling hos andre tannleger. Han er veldig informativ underveis i behandlingen og tar seg tid til å svare på spørsmål på en enkel og forståelig måte. Selve behandlingen bærer preg av lang erfaring. Jeg fikk selv boret og fylt en tann hvor resultatet også estetisk sett var upåklagelig. Prisene er vanvittig lave sammenlignet med andre tannleger. Positivt med studentrabatt. Jeg er ikke i tvil når jeg anbefaler han på det sterkeste.

Rimelig og dyktig tannlege

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Meget rimelig, dyktig, og hyggelig tannlege som kan definitiv anbefales. Jeg fikk god informasjon underveis og jeg ble godt tatt i mot.

Utmerket

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Tilgjengelig, presis, behagelig vesen, aldri hatt mindre ubehag under et tannlegebesøk, fikk god informasjon underveis, opplevde det som omsorg mer enn noe å bare holde ut med.

Dyktig men urettferdig

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Ble forhindret i å komme til en time grunnet trafikkaos, biler som krasjet, som varte til langt på kveld. Han ble sur på meg for dette og neste gang jeg skulle bestille time viste han det. Fikk beskjed om å finne meg en ny tannlege ettersom jeg ikke stilte til timen 😳 Force Major gjelder ikke her ...

Veldig fornøyd

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Veldig fornøyd med Trond Einar Augustson. Erfaren tannlege med egen praksis. Jobber raskt og effektivt, uten at dette går utover kvaliteten. Prisen er det heller ikke noe å si på. Fikk veldig raskt time.

Super tannlege.

Utrolig dyktig. Behagelig væremåte. Flink å informere og forklare. Anbefales

Veldig fornøyd

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Han er veldig god til å fortelle hva han gjør/skal gjøre og hvorfor slik at man vet hva som skjer. Ellers veldig rolig og tar godt vare på kundene sine. Veldig positiv og har anbefalt han til alle jeg kjenner

Fantastisk

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Er rett og slett utrolig dyktig,kurert tannlegeskrekken min.

Den beste

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Har tannlegen skrekk før men ikke lenger siden jeg har hadde behandling med T.E. Augustson. Veldig flikk og diktig.

Absolutt å anbefale

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Dette er den klart beste og mest behagelige tannlegen jeg har hatt.
Hyggelig, dyktig, rask og effektiv.
I tillegg er han rimelig (Sett i forhold til andre norske tannleger ;)

Anbefales

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Tilgjengelig kvelder og helger, rolig og tar alltid hensyn til pasienten. Har kurert meg for tannlegeskrekk. Som en bonus er at han også er svært rimelig.

Dyktig tannlege

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Veldig flink tannlege, tar hensyn om du har litt skrekk, forteller om framdrifta etter kva han gjer. Tar ikkje overbetaling.....:-)

Kurerte tannlegeskrekk

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Utrolig behagelig og dyktig tannlege. Kan også sies å være rimelig, selv om dette ikke er like viktig. Kommer aldri til å bruke annen tannlege så lenge han er tilgjengelig!

Kjempefornøyd!

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

En meget rimelig tannlege, uten ta det går på bekostning av kvaliteten! Rolig og behagelig, forteller hele tiden hva han gjør og ser til at besøket blir en hyggelig opplevelse. Kan trygt anbefales!

Fantastisk

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

En dyktig, hyggelig og flott tannlege!! Rimeligere enn andre tannleger da han tar offentlige takster. Forteller hele tiden hva han gjør, beroliger, setter varsomme bedøvelser...og attpåtil fremstår han faglig svært dyktig. Håper han ikke pensjonerer seg med det første...