1973

Trond Einar Augustson Prisliste

Siste vurderinger av Trond Einar Augustson

Utrolig flink!

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Utrolig bra tannlege. Rolig, flink og informativ. Noe som hjelper mye når jeg tidligere har hatt tannlegeskrekk. Denne tannlegen anbefales på det sterkeste!

Erfaren, trygg og dyktig

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Samlet sett en veldig god tannlegeopplevelse. Trond er behagelig å være rundt. Jeg har aldri vært så trygg og avslappet når jeg har vært til behandling hos andre tannleger. Han er veldig informativ underveis i behandlingen og tar seg tid til å svare på spørsmål på en enkel og forståelig måte. Selve behandlingen bærer preg av lang erfaring. Jeg fikk selv boret og fylt en tann hvor resultatet også estetisk sett var upåklagelig. Prisene er vanvittig lave sammenlignet med andre tannleger. Positivt med studentrabatt. Jeg er ikke i tvil når jeg anbefaler han på det sterkeste.

Rimelig og dyktig tannlege

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Meget rimelig, dyktig, og hyggelig tannlege som kan definitiv anbefales. Jeg fikk god informasjon underveis og jeg ble godt tatt i mot.

Utmerket

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Tilgjengelig, presis, behagelig vesen, aldri hatt mindre ubehag under et tannlegebesøk, fikk god informasjon underveis, opplevde det som omsorg mer enn noe å bare holde ut med.

Dyktig men urettferdig

Klinikk: Trond Einar Augustson Skrevet

Ble forhindret i å komme til en time grunnet trafikkaos, biler som krasjet, som varte til langt på kveld. Han ble sur på meg for dette og neste gang jeg skulle bestille time viste han det. Fikk beskjed om å finne meg en ny tannlege ettersom jeg ikke stilte til timen 😳 Force Major gjelder ikke her ...