Guro Kristine Lie Larsen

Guro Kristine Lie Larsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Guro Kristine Lie Larsen

Terningkast 6

Klinikk: Guro Kristine Lie Larsen Skrevet

Her er det null stress, grundig vurdering, grundig tilbakemelding, behagelig behandling til en pris man ikke føler seg flådd av!

Veldig hyggelig og flink

Klinikk: Holmboesgate Tannlegekontor Skrevet

Etter flere år uten å gå til tannlegen, ble jeg anbefalt Guro, og har siden gått til henne jevnlig. Hun er veldig flink, og forklarer hele tiden hva hun gjør. Hun borer ikke hvis ikke det er nødvendig, men følger godt med om det er noen forandringer.

Anbefales

Klinikk: Holmboesgate Tannlegekontor Skrevet

Guro er en fantastisk tannlege som gir god informasjon og er blid og positiv. Jeg har allerede anbefalt henne til mange av mine venner og kolleger.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Guro Kristine Lie Larsen Skrevet

Etter å ha brukt år på finne meg en tannlege jeg likte havnet jeg på Holmboesgate Tannlegekontor og hos Guro. Jeg er veldig fornøyd, føler meg godt i varetatt med fornuftige priser og fornuftig behandling. Ikke noe fancy, men godt håndverk!

Strålende fornøyd! :-)

Klinikk: Holmboesgate Tannlegekontor Skrevet

Har hatt Guro som fast tannlege i 4-5 år og er som overskriften sier strålende fornøyd. Hun er både flink og hyggelig og tar hensyn til individuelle ønsker mht. bedøvelse o.l.

Strålende fornøyd!

Klinikk: Guro Kristine Lie Larsen Skrevet

Har hatt Guro som fast tannlege i 4-5 år og er strålende fornøyd. Blid og hyggelig, effektiv uten å stresse, tar seg tid til å forklare hva som skal gjøres, og er lydhør for mine ønsker når det gjelder bedøvelse o.l. Prisene er i tillegg lavere enn hos tannlegen jeg hadde tidligere, så alt i alt kunne jeg ikke funnet en bedre tannlege.