Guro Kristine Lie Larsen

Holmboesgate Tannlegekontor
Holmboes Gate 3 0357 Oslo
Guro Kristine Lie Larsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Guro Kristine Lie Larsen

Verdens beste tannlege - ANBEFALES!

Guro er helt fantastisk!
Selv om jeg ikke har tannlegeskrekk, er jo ikke det å gå til tannlegen det beste jeg vet, men jeg gruer meg aldri til å gå til Guro. Hun er så rolig, så dyktig og så behagelig. Hun forklarer alltid hva hun gjør og spør underveis om det går bra, og dette gjør meg både trygg og avslappet i tannlegestolen. At hun alltid er superblid og glad gjør hele opplevelsen bare enda bedre.
Jeg kommer aldri til å bytte ut Guro og jeg anbefaler henne på det VARMESTE til alle! :)

Terningkast 6

Klinikk: Guro Kristine Lie Larsen Skrevet

Her er det null stress, grundig vurdering, grundig tilbakemelding, behagelig behandling til en pris man ikke føler seg flådd av!

Veldig hyggelig og flink

Klinikk: Holmboesgate Tannlegekontor Skrevet

Etter flere år uten å gå til tannlegen, ble jeg anbefalt Guro, og har siden gått til henne jevnlig. Hun er veldig flink, og forklarer hele tiden hva hun gjør. Hun borer ikke hvis ikke det er nødvendig, men følger godt med om det er noen forandringer.

Anbefales

Klinikk: Holmboesgate Tannlegekontor Skrevet

Guro er en fantastisk tannlege som gir god informasjon og er blid og positiv. Jeg har allerede anbefalt henne til mange av mine venner og kolleger.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Guro Kristine Lie Larsen Skrevet

Etter å ha brukt år på finne meg en tannlege jeg likte havnet jeg på Holmboesgate Tannlegekontor og hos Guro. Jeg er veldig fornøyd, føler meg godt i varetatt med fornuftige priser og fornuftig behandling. Ikke noe fancy, men godt håndverk!