Ingvild Sæthre Gulling

Ingvild Sæthre Gulling er tannlege i Lillehammer og Ringebu

Siste vurderinger av Ingvild Sæthre Gulling

Beste tannlege ever

Klinikk: Ingvild Sæthre Gulling Skrevet

Empatisk artig og samtidigt forsiktig.det er også sånn at hun er rene psykologen når det gjelder og få pasienten til og glemme tannlegeskrekken.

Rolig og meget dyktig!

Klinikk: Ingvild Sæthre Gulling Skrevet

Skulle rotfylle ei tann med hissige og betente nerver. Har ufattelig skrekk etter mange års "mishandling" av ulike tannleger! Var til å med i Oslo for å få noen som var spesialister på tannlegeskrekk, men servicen og hjelpen hos Ingvild er ikke til å sammenlignes! Jeg vil ikke anbefale noen andre enn Ingvild! Hun er enestående og forståelsesfull! Tar hensyn og er rolig underveis. Forklarer alt hun gjør og er veldig dyktig! Takk for en helomvending av min skrekk! Jeg kommer til å beholde Ingvild som min faste tannlege!!
Absolutt å anbefale!!!

Tipp topp

Klinikk: Ingvild Sæthre Gulling Skrevet

Jeg fortalte om min enorme tannlegeskrekk da jeg ringte for å bestille time. Jeg ble ivaretatt på en meget god måte fra første sekund. Jeg ble møtt av en kjempehyggelig sekretær, og tatt godt i mot. Ingvild utviste stor forståelse for min skrekk, og tok hensyn hele veien. Jeg følte meg ivaretatt.

Stort pluss for moderne og pene lokaler og moderne utstyr.

Kan absolutt anbefale Ingvild til andre.

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Ingvild Sæthre Gulling Skrevet

Veldig rolig og hyggelig tannlege. Forklarte alt nøye og var opptatt av det skulle bli en god opplevelse. Her kommer jeg til å fortsette! Anbefales på det varmeste! Har i tillegg nye, trivelige lokaler.

Meget behagelig tannlege!

Klinikk: Ingvild Sæthre Gulling Skrevet

Forklarer godt om prosedyrer. Utfører arbeidet skånsomt og forsiktig. Nøye, flink og meget behagelig. Anbefales!