Per Alfred Glestad

Klinikk

Per Glestad Tannlege

Kirkegata 70 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Per Alfred Glestad

Min beste opplevelse hos en tannlege!

Klinikk: Per Glestad Tannlege Skrevet

Dette er en enestående tannlege, med en svært hyggelig tannhelsesektretær/assistent.

Jeg har i lang tid slitt med skader på tennene og tannlegeskrekk. Den ble kurert etter første besøk. Dette er en tannlege som setter opp hyppige timer for å bli ferdig med et problem, kommuniserer godt, bruker humor på en god måte og er behagelig å være rundt. Tannlegetimene mine har her vært rolige, men effektive. Han er ærlig og gir konstruktiv kritikk - men dette blir gjort på en fin måte uten bruk av kjeft. Prisen var rimeligere enn forventet med tanke på mengden arbeid som ble gjort. Pris og betaling ble diskutert underveis, og jeg ble lovet en makspris. Den avtalte prisen ble holdt med god margin! Tannlegekontoret deles med en annen tannlege, med en åpen dør i mellom rommene, dette har jeg ikke opplevd som problematisk.

Det er en positiv opplevelse å gå til denne tannlegen, og jeg gleder meg til neste besøk.

Ekstra ordinær

Klinikk: Per Glestad Tannlege Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege som jeg ikke har noe å utsette på. Han gjør det lille ekstra for pasientene sine. Jeg har tidligere vært redd for tannleger, men etter jeg fikk han som tannlege gruer jeg meg ikke lengre.