Muligens den værste legen som finnes i Norge

Vært hos Kumar noen ganger, alltid sen til timen, noen ganger opptil 45 minutter. Når timen er i gang lytter han halveis, sist tok han telefonen som ringte 2 ganger og pratet sammenlagt par minutter på pakistansk eller hva det er og avbrøt samtalen jeg og han hadde. Han går plutselig til døren under praten deres mens han åpner den sier han "nå har vi ikke mer tid". Han skriver feil på pcen fordi han som sagt lytter halveis og du må sørge for at han skriver riktig opplysning. Han har total mangel på respekt for menneskelig helse og forteller heller om seg selv og hvor frisk han er. Han skal ha deg til og komme på legetime selvom du bare har ett veldig enkelt spørsmål. Forrige gang der igjen lurte jeg på en liten enkel ting han kunne svart på tlf, han booker time, jeg kommer dit og sitter der i 2 minutter for og få svar så sender han regning. Han er bare opptatt av og sende ut regninger og veldig lite interesert i og hjelpe. Han gjør kun det som MÅ gjøres. Anbefales absolutt ikke! Jeg har fått total angst for og velge feil lege igjen.