Fikk aldri truffet denne legen, legekontoret er totalt utilgjengelig

Sandnes klinikken (merk orddelingsfeilen i navnet deres) er det mest elendige legekontoret jeg noensinne har opplevd. Jeg ønsket å bestille time hos min fastlege, Amiri, men det var umulig å logge inn i timereservasjonssystemet til dette legekontoret. Etter at jeg hadde brukt sikkert en halv time på å forsøke å logge inn, kom det opp en melding om at jeg som ny pasient sannsynligvis ikke er registrert i systemet deres og må si ifra om dette "neste gang jeg er hos legen". Men for å komme til legen må man jo først ha en timereservasjon! Jeg forsøkte derfor å ringe Sandnes klinikken for å bestille time, men dette viste seg å være håpløst. For det første er telefontidene deres meget begrenset, så først fikk jeg bare en telefonsvarer som ba meg ringe senere. Når jeg endelig fikk ringt til rett tid, var det ingen som tok telefonen. Det ringte og ringte i den andre enden, sikkert i bortimot 20 minutter, men jeg fikk ikke noe svar. Dette er så uakseptabelt av et legekontor, at jeg logget meg på fastlegesystemet og byttet fastlege umiddelbart. Grøsser ved tanken på hvordan det hadde blitt å ha fastlege ved dette legekontoret dersom jeg virkelig hadde fått en akutt sykdom og trengte å se legen samme dag. Aldri mer Sandnes klinikken, og anbefaler alle å holde seg langt unna, for en slik total mangel på interesse for å gjøre jobben sin fra de ansattes side unner jeg aldri en pasient å oppleve.