Hold deg unna Natalia Øien

Natalia Orlova Øien har absolutt ingen gode kommunikasjonsevner i forhold til pasienten.
Hun har skrevet i min journal etter jeg byttet henne, at jeg ikke betaler for hennes timer, som er helt absurd. Jeg har hatt henne som fastlege i 9 år og alltid betalt for meg. Fakturere er det eneste hun er flink til, noen ganger dobbelt. Aldri sett slik avvisende og arrogant lege, hun angriper psykisk hvis jeg skulle spørre om noe.
Det skjedde flere ganger at når jeg kom litt for tidlig, så hører jeg at hun baksnakker om forrige pasienter med resepsjonisten sin. Meget uprofesjonelle og uhøflige.

De kundene som er russisk språklige ( jeg er selv russisk ) tror kanskje at hun er en bra lege pga dere kan prate med Natalia Orlova Øien på eget språk, da tar dere feil. Den legen kommer rett fra helvete og du kommer til å bli ganske skuffet over hennes måte å behandle pasienter og menesker på.
En slik lege burde kanskje finne seg noe annet å gjøre? Ikke noe rart at hun får så mange negative tilbakemeldinger.
Jeg anbefaler IKKE henne, totalt useriøst!
Heldivis, nå har jeg en annen fastlege nå som er helt fantastisk.