Alt for mye gjøre, går desverre ut over pasient!

Dr. Rosie er en hyggelig og omtenksom dame. Når det kommer til hennes evne som lege, vil jeg trekke frem at det er noen svakheter! Hun lytter, men LYTTER ikke godt nok når pasienten sier vi er syke og må ha utredinger etter lengre tids sykdom. Hun er meget opptatt og svært vanskelig å få tak på, verken gjennom e-portalen som hun henviser til eller via kontor. Mye tull med resepter, enten feil skrevet ut. Eller du får ikke det du skal til tiden og må gjennom ett sirkus får å medisinene dine! Skrekkens kontor kaller jeg Kjøitas legekontor. Sekretærene er frekke med deg på tlf, har selv fått slengt på røret av dem. De snakker usant om deg på kontoret og rotter seg sammen med vikar legen Sondre. Mye kaos. Jeg orket i mer av denne uproffe behandlingen. Ikke ble jeg trodd når jeg tok dette opp med legen av behandling fra sekretærene og legen som kjeftet på meg i tlf. De sender deg på apotek og lover nå har de ordnet resept, 3 bomturer på 3 forskjellige dager. Nå man er riktig syk Er det viktig å føle trygghet fra lege og kontor. Her er det alltid forsinkelser på ca. 30 min. Lider du av psykiske lidelser må du ikke bruke dette kontoret. Her blir du ikke ivaretatt, men heller ødelagt!